Vastattu

Elokuva ja kanavat ei toimi

  • 17 December 2022
  • 4 kommenttia
  • 122 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

Ostamani kaksi elokuvaa ei toimi. Liittynee samaan ongelmaan, kuin suorat TV kanavat. Tv kanavat saan aika ajoin hyvin lyhyeksi ajaksi toimimaan puhelimen yhteyden jaon kautta. Viime keskustelun jälkeen puhelimen jaon kautta toimi kanavat ehkä viikon. Nykyään laitan haluamani kanavan ohjelman tallennukseen ja katson siitä, kun en jaksa enää sadatta kertaa ruveta jakamaan puhelimesta yhteyttä, kun tärkein eli viaplay ja tube toimii edelleen ilman toimenpidettä.  Viaplay, tube areena ja tallenteet toimii normisti netin kautta ilman jakoa.

Mikä asetus voisi siis olla kyseessä, kun mitkään päivitykset yms. Ei silloin auttaneet ja tuo jakokin vain hetken.

 

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 20 December 2022, 16:19

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

@Tähtiässä Nyt kuulostaa erikoiselle. Tuleeko yhteys digiboksille miten silloin kun et jaa nettiä puhelimesta? Onko sinulla modeemi/reititin johon digiboksi on kiinni? Suosittelen tekemään digiboksille muutamia korjauksia jotka löytyvät täältä.

Käyttäjätaso 1

Kaikki nuo kävin läpi alkusyksystä. Yhteys tulee hyvin dikiboksille kun en jaa yhteyttä. Viaplay, tube ja muut asiat toimii. Ainoastaan TV kanavat, yle ja muut kysyy tv-paketin perään ja nyt huomasin, että ostetut leffat ei toimi. Kun jakaae puhelimesta yhteyden toimii edellä mainitut hetken aikaa jae Jose vaihtaa takaisin wifi verkkoon niin kanavat katoaa noin viikossa. Yhteys kuitenkin täysi. Nyt en löytänyt sitä edellistä ketjua missä käytiin 101 vaihtoehtoa läpi. Mm. Tuo linkitetty ohje  Ainoastaan tuo jako lopulta toimi ja sekin oli hetkellinen apu. Pieni juttuhan tämä on, mutta merkillinen. Edelleen voin laittaa juuri alkavan ohjelman tallennukseen ja aloittaa sen katselun. Suoraa kanavaa ei anna.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Nyt tällaisen vähän kinkkisemmän pulman ollessa käsillä suosittelisin olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme josta vikapuolen kaverit voisivat varmasti tilanteessa auttaa. Sitä kautta saisit varmastikin nopeimman avun tilanteessasi 👍 Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä

Käyttäjätaso 1

Kiitos. Hiukan toivoin, että jollain muulla olisi ilmennyt sama ongelma. Ei näköjään. Ei tähän ratkaisua ole valitettavasti,sillä edellisellä kerralla vain  tuo mobiilijako toimi ja sekin vain sen pienen hetken. Kaikki ohjelmistopäivityksistä, muistin tyhjennykseen on tehty.

Pari mallia löytyi vielä kokeiluun vikapuolelta. Kirjoittelen tänne, jos jokin niistä auttaisi. Jos vaikka jollekin tulee joskus eteen vastaavaa.

Osallistu keskusteluun