Hei
Miksi minua toistuvasti laskutetaan (automaattisesti) HBO Maxista, vaikka olen lopettanut tilauksen?
Hei
Miksi minua toistuvasti laskutetaan (automaattisesti) HBO Maxista, vaikka olen lopettanut tilauksen?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Hei
Miksi minua toistuvasti laskutetaan (automaattisesti) HBO Maxista, vaikka olen lopettanut tilauksen?
Ota vaan yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Näin viikonlopun alkaessa vaikka:
Chat: avoinna ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
OmaElisa/Asiakaspalvelu/Chat
Sometiimi palvelee arkisin 8-21 ja viikonloppuisin klo 9-21.
Eiköhän se siitä selviä.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi