Käytössäni on LG tv Oled8PLA. TV:n Elisa ohjelmaoppaalla aktivoidut talletukset eivät aktivoidu tallennuskansioon. Tallennuskansio on totaalisen tyhjä! Ibad ja Iphone laitteilla ovat nähtävissä ja katsottavissa.
Ongelma alkoi kun päivitin kaapeliboksin (Fritz Box) uuteen Arris boxiin !
Miten tuo ongelma on ratkaistavissa?
Kiitos nopeasta vastauksesta.
terveisin Markku
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi
Ibad samassa verkossa ja iphone mobiiliverkossa. Onko tällä keskustelukanavalla Elisan ammattilaiset kuulolla?
Kuulolla ollaan! Voit lisätä asiakasnumeron OmaYhteisö profiiliisi sille varatulle paikalle niin pääsemme tarvittaessa täältäkin asiaa tutkiskelemaan 😊 Yksityisviestiäkin voit meille laittaa @OmaYhteisö-tiimi niin voidaan jatkaa asian selvittelyä siellä.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko uudenboxin tietoja kerrottu Elisalle? Muistaakseni joku MAC osoite tai vastaava pitäisi operaattorille ilmoitella. Muistelisin tällaista täältä lukeneeni. Itsellä kaapelihärpäkettä ei ole koskaan ollut,
LG tv:ssä oleva Elisa sovellus on kertaalleen poistettu ja ladattu uudelleen, ei vaikutusta. Tietty tallenne löytyy kun sen hakee kansiosta tallenteen nimellä. Arriksen ja Fritz boxin ohjelmiston eroavaisuus syyllinen?
Samanlaisesta ongelmasta löytyi keskustelua vuodelta 2020 ja ilmeisesti Elisan toimesta oli jotain saatu aikaiseksi?
Ibad samassa verkossa ja iphone mobiiliverkossa. Onko tällä keskustelukanavalla Elisan ammattilaiset kuulolla?
Kuulolla ollaan! Voit lisätä asiakasnumeron OmaYhteisö profiiliisi sille varatulle paikalle niin pääsemme tarvittaessa täältäkin asiaa tutkiskelemaan 😊 Yksityisviestiäkin voit meille laittaa @OmaYhteisö-tiimi niin voidaan jatkaa asian selvittelyä siellä.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.