Sopimus voimasda vuoteen2020 ja muutto edessä .siellä ei Elisan palvelua.Pitääkö edelleen maksaa,?
Sivu 1 / 1
Sinulla on siis Elisa Viihde voimassa vuoteen 2020?
Määräaikaisen Elisa Viihteen sopimuksia katsotaan aina tilannekohtaisesti. Mikäli palvelua ei voida toteuttaa muuton yhteydessä uuteen osoitteeseen sellaisena kun palvelukuvaus edellyttää, on noita määräaikaisia sopimuksia katkaistu kesken määräaikaisuuden.
Kannattaa kuitenkin huomioida se, että Elisan digiboksit toimivat myös muiden operaattoreiden yhteyksillä, myös mobiililla tarvittaessa. Saattaa olla, että sinulle tarjotaan irtisanomisen sijaan sopimuksen muutosta "kevyempään" versioon, jossa ei esim. kiinteää laajakaistaa ole mukana, jos Elisa ei sellaista uuteen huoneistoosi kykene toimittamaan.
Asiasta kannattaa olla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun. Sitä kautta homma selviää nopeiten ja helpoiten.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Määräaikaisen Elisa Viihteen sopimuksia katsotaan aina tilannekohtaisesti. Mikäli palvelua ei voida toteuttaa muuton yhteydessä uuteen osoitteeseen sellaisena kun palvelukuvaus edellyttää, on noita määräaikaisia sopimuksia katkaistu kesken määräaikaisuuden.
Kannattaa kuitenkin huomioida se, että Elisan digiboksit toimivat myös muiden operaattoreiden yhteyksillä, myös mobiililla tarvittaessa. Saattaa olla, että sinulle tarjotaan irtisanomisen sijaan sopimuksen muutosta "kevyempään" versioon, jossa ei esim. kiinteää laajakaistaa ole mukana, jos Elisa ei sellaista uuteen huoneistoosi kykene toimittamaan.
Asiasta kannattaa olla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun. Sitä kautta homma selviää nopeiten ja helpoiten.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Elisan asiakaspalveluun soittaminen on niin kallista, että koko ajan sinne usutetaan, mutta vastauksia sieltä ei saa. Puheluita pitkitetään sossu numero, asiakasnumero ja kengän numeroita kyselemällä.
Välillä asiakas pakotetaan uuteen soittokierrokseen kun asiakkaalle lähetetään tekstiviesti "vika korjattu" tai " kaikki toimii 2 tunnin kuluttua" , MITÄÄN EI TIETENKÄÄN TULE KUNTOON MUTTA JOUDUTAAN ROIKKUMAAN PUHELIMESSA PALVELUMAKSUISSA.
Sikamaista toimintaa.
Välillä asiakas pakotetaan uuteen soittokierrokseen kun asiakkaalle lähetetään tekstiviesti "vika korjattu" tai " kaikki toimii 2 tunnin kuluttua" , MITÄÄN EI TIETENKÄÄN TULE KUNTOON MUTTA JOUDUTAAN ROIKKUMAAN PUHELIMESSA PALVELUMAKSUISSA.
Sikamaista toimintaa.
Välillä asiakas pakotetaan uuteen soittokierrokseen kun asiakkaalle lähetetään tekstiviesti "vika korjattu" tai " kaikki toimii 2 tunnin kuluttua" , MITÄÄN EI TIETENKÄÄN TULE KUNTOON MUTTA JOUDUTAAN ROIKKUMAAN PUHELIMESSA PALVELUMAKSUISSA.
Sikamaista toimintaa.
Hei.
Soitan työpuhelimella virasto- ja yrityspuhelut, myös Elisalle, ja DNA:lle. S-Pankkiin soitin viimeksi, viiden minuutin jonotuksella sisään ja palveltiin. Sain vastauksen kysymykseeni odottaessa. Toki kaikilla ei ole mahdollisuutta hyödyntää työpuhelinta, jossa Telian "Rajaton 10M" yritysliittymä. Jää sitten oma henkilökohtainen käytönmukainen DNA perusliittymä vähemmälle. Todella hyvä vaihtoehto säästää rahaa vaikka joka päivä.
Maksan käytännössä 6,90 DNA:lle, laskut tulee parin kuukauden välein...
Elisaan voi ottaa yhteyttä OmaElisasta, jos soittaminen tuntuu kalliilta.
Nyt soi Da Tweekaz - Wodka (Original Mix).
Mä haluan tehdä muutakin kuin jatkuvia vika ilmoituksia elisalle.
Mistä asiasta sitten teet niitä vikailmoituksia Elisalle jatkuvasti?
Jos Elisa Viihde, niin on sinulla myös oikeus sanoa se irti, siinäkin tapauksessa että palvelu määräaikainen ja jos ei toimi. Puheliittymää voi vaihtaa nykyään viikon sisään, juuri kun haluaa vaihtaa. Jos etenkin Elisa ei saa vikaa korjattua, ruoho on aina jossain vihreämpää.
Nyt soi Sound Rush - Taking Me Back (Kutski & Darren Styles Remix Edit).
Pahoittelut omasta puolesta, että siellä ei nyt selkeästi jokin toimi niin kuin pitäisi, ku joudut vikailmoituksia aukaisemaan useampia 😕 Mielellään kyllä halutaan totta kai ratkaista tilanne. Vikapuolelle pystyy varaamaan myös soittoajan suoraan täältä https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ kohdasta "varaa soittoaika asiakaspalveluun" ja asiakaspalvelun kautta myös pystyy varaamaan soittoajan vikapalveluun, jolloin me soitamme sinulle ja sinulle ei jää puhelu maksettavaksi. Myös sometiimin kautta asiaa pystyy hoitamaan viestitse, lähettämällä Facebookin kautta viestiä tai meille täältä OmaYhteisön kautta yksityisviestiä elisa.fi/omayhteisotiimi
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi