Skip to main content

Hei !

Onko muilla asiakkailla yhtä huonot kokemukset Elisan toiminnasta? Elisa oli laittanut väärän sähköpostisosoitteeni oma Elisaan ja kun  yritin sitä saada muutettavaksi, minulle kiroiltiin teknisen tuen henkilön toimesta. Äänitetäänkö nämä puhelut? Voisiko joku esimies kuunnella puhelun ja olla yhteydessä asiakkaaseen? Kiinnostaako Elisaa asiakkuudet oikeasti? 

Moikka!

 

Laittaisitko meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi niin selvitellään asiaa syvemmin.


Yritin saada apua omaElisaa koskevaan ongelmaani. Asiaa siirreltiin chatistä asiakastukeen ja sitten tekniseen tukeen. Liekö liian vaikea kysymys, kun tukihenkilö sanoi “********* minä tiedän…” Ei oikein kuulu minusta asiakaspalveluun, mutta lienee Elisan tapa!? Kysyin kyllä äänitetäänkö puhelu ja hänen mielestään äänitetään, joten sieltä voi kuunnella asiakaspalvelun tähtihetken. Vaihdoin juuri Telialta kolme liittymää Elisalle ( kaksi alaikäisen lapsen liittymää ja omani) ja hieman olen huolestunut Elisan toimintakulttuurista. Jos lapseni olisi tarvinnut tukea olisiko silloin kiroiltu?