Kanavalta toiselle siirto (tallennus/koti) on varsin hankalaa, joutuu palaamaan koti-asetukseen ja siellä valkkamaan kanavan ja kun haluaa palata tallennuksen kanavaan jota katsoi joutuu kelaamaan kyseiseen kohtaan alusta asti jota katsoi (esim MM jalkapallo) useita minuutteja että pääsee reaaliaikaan katselussa. Onko tämä tämmöstä hamaan ikuisuuteen asti, ei mitään edistystä neuvottelussa jos sitä edes käydään.
Tämä tallenna ja katso sen jälkeen on varsin hankala ja uskon että asiakkaat äänestää jaloillaan ja irtisanoo sopimuksiaan paljon jos tilanne ei muutu.
Kyllä on hankalaa MTV3 ja muiden toimivien kanavien katselu käytännössä.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
