Skip to main content
Vastaus

LG 55'' NANO 82 – 4K TV (2024) + elisa viihde

  • May 9, 2025
  • 8 kommenttia
  • 135 katselukerrat

Elisa viihde sovellus lakkasi toimimasta viime keskiviikkona yllättäen, sovellus jää jumiin siniseen ruutuun jossa lukee Elisa viihde eikä jatka tästä vaikka odottaisi tunteja.

Mitään päivityksiä eikä laitteisto muutoksia ei ole tehty ennen kuin ongelma ilmeni.

Olen kokeillut poistaa sovelluksen ja poistaa sen, kokeillut palauttaa TV:n alkuasetuksiin ja asentaa sovelluksen uudelleen. Kumpikaan toimenpide ei vaikuttanut mitenkään.

Soitin oma gurulle joka lähinnä jaaritteli ohjelmistoversioista vaikka kerroin useaan kertaan että muutoksia ei ole tehty, vaikutta lähinnä tahalliselta viivyttelyltä.

 

Onko nyt siis ainoa keino vaihtaa palvelun tarjoajaa, vai löytyykö tähän korjausta?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi BK_viihde

Emme ole saaneet tätä vikatilannetta toistumaan, kokeiltu useilla samankaltaisilla LG:n televisioilla.

8 kommenttia

  • May 9, 2025

Voihan siitä tehdä vaikka vika/häiriöilmoituksen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

OmaElisa oiva kanava siihen:

Omaelisa Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset

LG:n tuestakin voisi kysäistä:

https://www.lg.com/fi/tuki

On Chatti ja WhatsAppikin

Chatissa ensin Botti, mutta pääsee tarvittaessa Live asiantuntijallekin.


yamaneko
Forum|alt.badge.img+8
  • Mentor
  • May 9, 2025

Eiköhän tämä kuitenkin ole jostain Elisan toimista kiinni, jos ei toimivaan järjestelmään asiakkaan puolelta ole tehty jotain.


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • May 12, 2025

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@S99081! 😊 Saitteko tarkistettua telkkarin ohjelmistoversion tuolloin, että onko siinä viimeisin versio asennettuna? Mikä on telkkarisi merkki & malli?


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • May 12, 2025

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@S99081! 😊 Saitteko tarkistettua telkkarin ohjelmistoversion tuolloin, että onko siinä viimeisin versio asennettuna? Mikä on telkkarisi merkki & malli?

LG 55'' NANO 82 – 4K TV (2024) uusimmat ohjelmistoversiot.

Muutoksia ei ollut tehty joten vika ei johdu ohjelmistoversioista.


Anspandeemus
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • May 13, 2025

Laitteessa voi olla automaattiset päivitykset päällä käyttöjärjestelmän ja sovellusten osalta, mikä voi aiheuttaa mahdollisen ongelman - vaikka ei itse suoranaisesti mitään muutoksia olisikaan tehnyt laitteelle. Olettaisin, että esimerkiksi puhelimella Elisa Viihde -sovellus toimii normaalisti? Jos näin on, niin tunnukset pitäisi olla kunnossa. Saisi mahdollisesti ensi hätään peilattua sisältöä puhelimesta isommalle ruudulle.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • May 13, 2025

Laitteessa voi olla automaattiset päivitykset päällä käyttöjärjestelmän ja sovellusten osalta, mikä voi aiheuttaa mahdollisen ongelman - vaikka ei itse suoranaisesti mitään muutoksia olisikaan tehnyt laitteelle. Olettaisin, että esimerkiksi puhelimella Elisa Viihde -sovellus toimii normaalisti? Jos näin on, niin tunnukset pitäisi olla kunnossa. Saisi mahdollisesti ensi hätään peilattua sisältöä puhelimesta isommalle ruudulle.

Päivityksiä ei ole asennettu, tämä ei muutu vaikka sitä kysyttäisiin miten monta kertaa.


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • May 14, 2025

Selvä juttu. Kertoisitko Elisa Viihteen sovellusversion kuitenkin, että voidaan asiassa auttaa? 😊 Itseltäni löytyy myös LG:n telkkari, joten nämä sovelluspäivitykset monesti tapahtuvat automaattisesti. 


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • May 14, 2025

Emme ole saaneet tätä vikatilannetta toistumaan, kokeiltu useilla samankaltaisilla LG:n televisioilla.