Miksi ei elisa viihde premium ei näytä v-sport+:aa tietokoneella, vaikka se näkyy tabletilla ja puhelimella???
EDIT 10.2.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki
Elisa Viihteessä on eroja riippuen millainen ja minkä käyttöjärjestelmän laite on käytössä, joten laitteesta riippuen palvelun ominaisuudet ja käyttö käytännössä vaihtelee. Täällä on avattu joitain laitekohtaisia eroja erityisesti mitä tulee Elisa Viihteen sovellukseen.
Kanavilla nyt -toiminnallisuus löytyy tosiaan tällä hetkellä vain Elisa Viihteen mobiilisovelluksesta (puhelimet & tabletit) sekä tietysti sitten suorina lähetyksinä digiboksillisen Elisa Viihteen peruskanavilta ja maksukanavilta. Koska tätä ominaisuutta ei ole nettiselaimen käyttöliittymässä ollenkaan, ei V sport+ tai muutkaan kanavat näy sivulla elisaviihde.fi.
Elisa Viihteen palvelua tottakai koko ajan kehitetään entistä paremmaksi ja ehommaksi, joten ei mahdoton ajatus että tuo nettiselaimenkin palvelu joskus laajenisi niin että sinne saataisiin myös vastaava Kanavilla nyt -osio!
Olisiko aivan mahdoton ajatus tehdä elisa viihde pienois-ohjelma myös windows käyttöjärjestelmälle, vai pitääkö käyttää android emulaattoria??
Ei auta näköjään tuo emulaattorikaan, väittää vain ,että laitteellasi ei voi katsoa suojattua sisältöä.
Olisiko aivan mahdoton ajatus tehdä elisa viihde pienois-ohjelma myös windows käyttöjärjestelmälle, vai pitääkö käyttää android emulaattoria??
Ei aivan mahdoton ajatus ja tätä on itseasiassa aikaisemmin toivottukin ja palautetta aiheesta viety eteenpäin Toistaiseksi kuitenkaan tällaista ei ole tarjolla.
Toivotaan pikaista etenemistä asiassa, ettei se jää vain ajatuksen tasolle.
kiitos.
Toivotaan pikaista etenemistä asiassa, ettei se jää vain ajatuksen tasolle.
kiitos.
Pidän peukkuja itsekin.
Miksi ei elisa viihde premium ei näytä v-sport+:aa tietokoneella, vaikka se näkyy tabletilla ja puhelimella???
EDIT 10.2.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki
Miksi elisa viihde digiboxissa viasat sport kanava tulee jatkuvasti muiden kanavien päälle. Jokin häiriö ??? Tosi ärsyttävää
Pitäisikö lopettaa viasat palvelun tilaaminen, olisiko siitäkään apua
Eikä asiakaspalvelukaan ome tarjolla
Urheiluselostukset myös kuuluvat muiden kanavien taustalla
Eikä asiakaspalvelukaan ome tarjolla
- Sometiimimme auttaa klo 9-21 (joulunpyhinäkin)
Mikähän älynväläys on siirtää ainoa aukioleva asiakaspalvelu jonkun kolmannen osapuolen rekisteröinnin taakse? Ehkä typerintä touhua ikinä Elisalta!
Eikä asiakaspalvelukaan ome tarjolla
- Sometiimimme auttaa klo 9-21 (joulunpyhinäkin)
Mikähän älynväläys on siirtää ainoa aukioleva asiakaspalvelu jonkun kolmannen osapuolen rekisteröinnin taakse? Ehkä typerintä touhua ikinä Elisalta!
Toden totta, ei kaikki käytä Facebookia eikä ole siihen aikomustakaan.
Eikä asiakaspalvelukaan ome tarjolla
- Sometiimimme auttaa klo 9-21 (joulunpyhinäkin)
Mikähän älynväläys on siirtää ainoa aukioleva asiakaspalvelu jonkun kolmannen osapuolen rekisteröinnin taakse? Ehkä typerintä touhua ikinä Elisalta!
Eiköhän yritys saa itse vapaasti valita minkä kautta palvelee asiakkaita. Valitettavasti asiakkailla ei ole mikäänlaista sananavaltaa tuossa asiassa. Asiakaspalvelu on siellä missä enemmistö on, nimenomaan somessa ja itsepalvelun puolella tuolla asiakaspalvelu chatin puolella. Vaikka olisi tasa-arvoa palvella kaikkia niin vähemmistöläisten palvelu ei onnistu kustannus syistä koska se tulisi liian kalliiksi heille.
Mä oon luullu et sometiimin vastuulle kuuluu myös tämä palsta mut ei taida kuuluakkaan?
Eikä asiakaspalvelukaan ome tarjolla
- Sometiimimme auttaa klo 9-21 (joulunpyhinäkin)
Mikähän älynväläys on siirtää ainoa aukioleva asiakaspalvelu jonkun kolmannen osapuolen rekisteröinnin taakse? Ehkä typerintä touhua ikinä Elisalta!
Eiköhän yritys saa itse vapaasti valita minkä kautta palvelee asiakkaita. Valitettavasti asiakkailla ei ole mikäänlaista sananavaltaa tuossa asiassa. Asiakaspalvelu on siellä missä enemmistö on, nimenomaan somessa ja itsepalvelun puolella tuolla asiakaspalvelu chatin puolella. Vaikka olisi tasa-arvoa palvella kaikkia niin vähemmistöläisten palvelu ei onnistu kustannus syistä koska se tulisi liian kalliiksi heille.
Mä oon luullu et sometiimin vastuulle kuuluu myös tämä palsta mut ei taida kuuluakkaan?
Kyllä kaikkia asiakkaita, myös niitä jotka ei ole somessa, tulee palvella koska muuten rikotaan yhdenvertaisuuslakia.
Mä oon luullu et sometiimin vastuulle kuuluu myös tämä palsta mut ei taida kuuluakkaan?
Kyllä kuuluu sometiimin vastuulle tämäkin foorumi.
Eikä asiakaspalvelukaan ome tarjolla
- Sometiimimme auttaa klo 9-21 (joulunpyhinäkin)
Mikähän älynväläys on siirtää ainoa aukioleva asiakaspalvelu jonkun kolmannen osapuolen rekisteröinnin taakse? Ehkä typerintä touhua ikinä Elisalta!
Eiköhän yritys saa itse vapaasti valita minkä kautta palvelee asiakkaita. Valitettavasti asiakkailla ei ole mikäänlaista sananavaltaa tuossa asiassa. Asiakaspalvelu on siellä missä enemmistö on, nimenomaan somessa ja itsepalvelun puolella tuolla asiakaspalvelu chatin puolella. Vaikka olisi tasa-arvoa palvella kaikkia niin vähemmistöläisten palvelu ei onnistu kustannus syistä koska se tulisi liian kalliiksi heille.
Mä oon luullu et sometiimin vastuulle kuuluu myös tämä palsta mut ei taida kuuluakkaan?
Täällä Foorumilla ei saa yksilöllistä palvelua, myös Chat on suljettu. Joten ainoa tapa saada asiakaspalvelua jouluna on rekisteröityä facebookkiin? Täysin kuollut ajatus jo syntyessään!
Eikä asiakaspalvelukaan ome tarjolla
- Sometiimimme auttaa klo 9-21 (joulunpyhinäkin)
Mikähän älynväläys on siirtää ainoa aukioleva asiakaspalvelu jonkun kolmannen osapuolen rekisteröinnin taakse? Ehkä typerintä touhua ikinä Elisalta!
Eiköhän yritys saa itse vapaasti valita minkä kautta palvelee asiakkaita. Valitettavasti asiakkailla ei ole mikäänlaista sananavaltaa tuossa asiassa. Asiakaspalvelu on siellä missä enemmistö on, nimenomaan somessa ja itsepalvelun puolella tuolla asiakaspalvelu chatin puolella. Vaikka olisi tasa-arvoa palvella kaikkia niin vähemmistöläisten palvelu ei onnistu kustannus syistä koska se tulisi liian kalliiksi heille.
Mä oon luullu et sometiimin vastuulle kuuluu myös tämä palsta mut ei taida kuuluakkaan?
Kyllä kaikkia asiakkaita, myös niitä jotka ei ole somessa, tulee palvella koska muuten rikotaan yhdenvertaisuuslakia.
Kyllä mutta valitettavasti raha menee tässä asiassa edelle kun kyseessä on julkinen osakeyhtiö jonka tarkoitus on tuottaa rahaa. Vaikka Elisalla riittää rahaa niin näköjään he ei halua maksaa työntekijöilöeen pyhien lisiä tai sit ne ajattelee työntekijöitään että hekin ansaitsee rauhoittua pyhän viettoon.
Eikä asiakaspalvelukaan ome tarjolla
- Sometiimimme auttaa klo 9-21 (joulunpyhinäkin)
Mikähän älynväläys on siirtää ainoa aukioleva asiakaspalvelu jonkun kolmannen osapuolen rekisteröinnin taakse? Ehkä typerintä touhua ikinä Elisalta!
Eiköhän yritys saa itse vapaasti valita minkä kautta palvelee asiakkaita. Valitettavasti asiakkailla ei ole mikäänlaista sananavaltaa tuossa asiassa. Asiakaspalvelu on siellä missä enemmistö on, nimenomaan somessa ja itsepalvelun puolella tuolla asiakaspalvelu chatin puolella. Vaikka olisi tasa-arvoa palvella kaikkia niin vähemmistöläisten palvelu ei onnistu kustannus syistä koska se tulisi liian kalliiksi heille.
Mä oon luullu et sometiimin vastuulle kuuluu myös tämä palsta mut ei taida kuuluakkaan?
Täällä Foorumilla ei saa yksilöllistä palvelua, myös Chat on suljettu. Joten ainoa tapa saada asiakaspalvelua jouluna on rekisteröityä facebookkiin? Täysin kuollut ajatus jo syntyessään!
Valitettavasti sama asia on jokaisella operaattorilla ja kyllähän työntekijätkin ansaitsee rauhoittua pyhän viettoon oman perheen ja tuttavien kanssa. Onhan täs välipäivinä chat avoinna 9-17 että huomenna pääset chattaamaan. Joskus pitää malttaa odottaa kun pyhät menee ohi joiden jälkeen asiakaspalvelu palaa takaisin.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi