Käytän Elisa viihdettä Windowsin Edge-selaimella ja minulla on tuhansittanin tallenteita varsinkin Dokumentit-osiossa. Muistan, että minulla on lähes kaksi vuotta sitten tallennettu Ulkolinjan jakso otsikolla Trumpin paluu. Se löytyykin hakutoiminnolla valmiiden tallenteiden joukosta. Mutta miten saan käynnistettyä tallenteen toiston tämän typerän “parannuksen” jälkeen??? Jos klikkaan hakutulosta, niin päädyn ohjelmaoppaaseen, josta toistoa ei pysty käynnistämään. Ainoa tapa käynnistää kyseinen tallenne näyttäisi olevan mennä kohtaan Tallenteet→Selaa tallenteita, ja skrollata tuhansia tallenteita visuaalisesti kunnes oikea tallenne sattuu silmään tai sitten ei. Miksi tallennetta ei voi käynnistää suoraan hakutuloksista???
Kysymys
Miten aloitan vanhan tallenteen toiston selaimessa?
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
