Skip to main content
Vastaus

Netgem n7950 Viihde Premiumissa on alkanut viikko sitten pyörittää usein sinistä rengasta.

  • November 21, 2021
  • 5 kommenttia
  • 290 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+1

Pari kertaa on tullut myös Yhteysvirhe (-5).

vika tuntuu pahenevan vähitellen illan aikana, välillä joutuu odottamaan minuutteja, että Premium reagoi kapulan painalluksiin sinisen renkaan pyöriessä.

muut laitteet toimii, reitittimen tai digiboxin käynnistys ei auta.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki

Kurja kuulla @Poju1234 että Viihde on nyt hikkaillut! :confused:  Olitko tältä sivulta löytyviä kikkakolmosia kerennyt vielä koittamaan? Tuolta löytyvistä ohjeista olisi erityisen hyvä kokeilla digiboksille tehdasasetusten palautus, sisäisen muistin alustus, sekä manuaalinen päivitysten haku digiboksille. Jos näistä toimenpiteistä ei ole apua niin ihmetellään sitten yhdessä lisää miten saataisiin palvelu taas pelittämään normaalisti sinulle! :slight_smile:

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

sjuhani
Forum|alt.badge.img+8
  • Mentor
  • November 21, 2021

Melko tyypilliseltä kiinalaisen suurmassatuotannon ‘maanantaikappaleelta’ (jotka eivät erityisen harvinaisia valitettavasti ole) tuo kuulosteleepi. Mennee vaihtoon joko takuu- tai virhevastuuperusteisesti.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • November 22, 2021

Kurja kuulla @Poju1234 että Viihde on nyt hikkaillut! :confused:  Olitko tältä sivulta löytyviä kikkakolmosia kerennyt vielä koittamaan? Tuolta löytyvistä ohjeista olisi erityisen hyvä kokeilla digiboksille tehdasasetusten palautus, sisäisen muistin alustus, sekä manuaalinen päivitysten haku digiboksille. Jos näistä toimenpiteistä ei ole apua niin ihmetellään sitten yhdessä lisää miten saataisiin palvelu taas pelittämään normaalisti sinulle! :slight_smile:


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • November 22, 2021

Kiitos!

kokeillaan. Outoa vaan, että ongelmat alkoivat yhtäkkiä viikko sitten. Aluksi ei mitään, mutta sitten tunti tunnilla pahenee.

sitten taas aamulla kaikki OK pari tuntia eli sen verran kun katselee. Sitten illalla kun alkaa katselu niin vähitellen huononee tunnin jälkeen.

yleensä katsotaan tallenteita ja ongelma on niitä valitessa ja poistaessa tms. Ei katsellessa


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • November 23, 2021

Toivotaan, että @draakki :n neuvomista ohjeista on apua! Jos ei, niin laitahan viestiä tähän ketjuun. :)


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • December 3, 2021

Vika hävisi ennenkuin ehdin kokeilla muuta kuin ohjelmistoversion tuoreuden.

hävisi kuten oli tullutkin, yhtäkkiä.

Taisi vika olla muualla kuin omassa ympäristössäni.

-pekka