Vastattu

Netgem n7950 Viihde Premiumissa on alkanut viikko sitten pyörittää usein sinistä rengasta.

  • 21 November 2021
  • 5 kommenttia
  • 127 katselukerrat

Pari kertaa on tullut myös Yhteysvirhe (-5).

vika tuntuu pahenevan vähitellen illan aikana, välillä joutuu odottamaan minuutteja, että Premium reagoi kapulan painalluksiin sinisen renkaan pyöriessä.

muut laitteet toimii, reitittimen tai digiboxin käynnistys ei auta.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki 22 November 2021, 18:02

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 3

Melko tyypilliseltä kiinalaisen suurmassatuotannon ‘maanantaikappaleelta’ (jotka eivät erityisen harvinaisia valitettavasti ole) tuo kuulosteleepi. Mennee vaihtoon joko takuu- tai virhevastuuperusteisesti.

Käyttäjätaso 5

Kurja kuulla @Poju1234 että Viihde on nyt hikkaillut! :confused:  Olitko tältä sivulta löytyviä kikkakolmosia kerennyt vielä koittamaan? Tuolta löytyvistä ohjeista olisi erityisen hyvä kokeilla digiboksille tehdasasetusten palautus, sisäisen muistin alustus, sekä manuaalinen päivitysten haku digiboksille. Jos näistä toimenpiteistä ei ole apua niin ihmetellään sitten yhdessä lisää miten saataisiin palvelu taas pelittämään normaalisti sinulle! :slight_smile:

Kiitos!

kokeillaan. Outoa vaan, että ongelmat alkoivat yhtäkkiä viikko sitten. Aluksi ei mitään, mutta sitten tunti tunnilla pahenee.

sitten taas aamulla kaikki OK pari tuntia eli sen verran kun katselee. Sitten illalla kun alkaa katselu niin vähitellen huononee tunnin jälkeen.

yleensä katsotaan tallenteita ja ongelma on niitä valitessa ja poistaessa tms. Ei katsellessa

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3

Toivotaan, että @draakki :n neuvomista ohjeista on apua! Jos ei, niin laitahan viestiä tähän ketjuun. :)

Vika hävisi ennenkuin ehdin kokeilla muuta kuin ohjelmistoversion tuoreuden.

hävisi kuten oli tullutkin, yhtäkkiä.

Taisi vika olla muualla kuin omassa ympäristössäni.

-pekka

Osallistu keskusteluun