Vastattu

netti ei toimi

  • 31 October 2021
  • 4 kommenttia
  • 152 katselukerrat

miksi elisa ei päivitä häiriötiedotteita. pitääkö koko naapuruston tehdä itse vikailmoitus, kun ei havaitse että on kyseessä alueellinen ongelma. todella huonoa palvelua.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 1 November 2021, 08:37

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Laita profiiliisi asiakasnumero, niin voidaan tutkia tarkemmin, onko jotain yleistä “häikkää”.

Sellaisista vioista, jotka koskettavat useampia asiakkaita samanaikaisesti, pyritään kyllä tiedottamaan.

Tästä ei nyt käy ilmi, koskiko kokemasi ongelma Viihde-palvelua vai laajakaistaliittymää ?

Kysymyksin haarajoen alueen laajakaistaliittymistä, joista teille on tehty useampi vikailmoitus, ensimmäiset jo aamupäivällä. Alueella on Elisan kaapeli-tv verkosto.

Käyttäjätaso 4

Moikka @Antisota ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Lisäisitkö tosiaan tuonne profiiliisi asiakasnumeron (löytyy esimerkiksi Elisan laskulta) niin voidaan täältä käsin tarkemmin tutkailla mistä homma kiikastaa. Pyritään tosiaan kyllä tiedottamaan yleisistä häiriöistä aina mikäli koskettaa useita asiakkaita.

Todellakin kaapeli-tv:n kautta tuleva laajakaista oli koko sunnuntain pois käytöstä ja vielä maanantai aamunakin. Koski asuinalueellani useita talouksia ja ensimmäiset vikailmoitukset naapurit tehneet jo sunnuntai aamupäivänä. Kuitenkaan sunnuntai iltanakaan ei ollut Elisan häiriökartassa mitään tietoa alueen häiriöistä.

Kun tulee tilanne, että netti ei toimi, ensimmäisenä tietenkin tutkitaan häiriökartta, jos siellä ei ole mitään tietoa, oletus on, että ongelma on omissa laitteissa. Ilta menee laitteita käynnisteltäessä.

 

Häiriötilanteissa tulisi olla avoin ja kertoa mahdollisista alueen häiriöistä, eikä peitellä niitä.

Muutaman kerran olen itsekin soittanut vikapalvelunumeroon ja piiiitkän odotuksen jälkeen päässyt ilmoittamaan omat huoleni, vain kuullakseni, että häiriö on kyllä jo tiedossa, vaikkei siitä ole mainintaa häiriökartassa. 

Osallistu keskusteluun