Myytiin elisa viihde viaplay ilmaiselle kokeilujaksolle ja nyt puolta vuotta myöhemmin huomanneen taas sattumalta katsoa laskua niin menee taas useampi vuosi ennen kun tekee yhteistyötä.
EDIT: 22.12.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Myytiin elisa viihde viaplay ilmaiselle kokeilujaksolle ja nyt puolta vuotta myöhemmin huomanneen taas sattumalta katsoa laskua niin menee taas useampi vuosi ennen kun tekee yhteistyötä.
EDIT: 22.12.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
”Ilmaisten” koejaksojen kanssa saa todellakin olla tarkkana. Yksikin muutos johonkin palveluun johtaa koko asiakkuuden päivittämiseen nykykäytäntöjen mukaisesti.
Eräässäkin tapauksessa ”ilmainen” Viaplay-kokeilu johti 4,90 € laskutuslisän ilmestymiseen asiakkaan muihin palveluihin.
Ne kaupan päälliset tekee elämästä (ostamisesta) vaikean. Ensimmäisessä oli kuukauden ilmainen jakso, joka jatkuu ilman irtisanomista kuukauden jälkeen maksullisena. Toisessa oli viikon ilmainen jakso, joka jatkuu maksullisena sen jälkeen, jos ei irtisano. On vaikeaa ostaa mitään, kun aina tulee tämä “kaupanpäällinen”. Pitää aina tutkia, tuleeko voimaan vaikka ei käyttäisi, viimeksi mainittua en ole vielä kerinnyt tarkistaa.
Myytiin elisa viihde viaplay ilmaiselle kokeilujaksolle ja nyt puolta vuotta myöhemmin huomanneen taas sattumalta katsoa laskua niin menee taas useampi vuosi ennen kun tekee yhteistyötä.
EDIT: 22.12.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Höpö höpö juttuja taas. Eihän tossa ole mitään vaikeaa, kun ajoissa vaan irtisanoo. Minusta hyvä jos ilmaistapalvelua annetaan kaupanpäälliseksi.
Ne kaupan päälliset tekee elämästä (ostamisesta) vaikean. Ensimmäisessä oli kuukauden ilmainen jakso, joka jatkuu ilman irtisanomista kuukauden jälkeen maksullisena. Toisessa oli viikon ilmainen jakso, joka jatkuu maksullisena sen jälkeen, jos ei irtisano. On vaikeaa ostaa mitään, kun aina tulee tämä “kaupanpäällinen”. Pitää aina tutkia, tuleeko voimaan vaikka ei käyttäisi, viimeksi mainittua en ole vielä kerinnyt tarkistaa.
Ei kyllä tee mitenkään vaikeaa. Ajoissa vaan irtisanoo jos ei halua jatkaa ja se siitä.
Kurja kuulla, jos oston yhteydessä on tullut olo että jotain olisi vielä ollut lisäksi "pakko" ottaa. Mielellämme asiakkaille tarjotaan tottakai hyviä etuja ja moni myös näitä suoratoistopalveluiden kokeiluetuja hyödyntääkin, mutta pakko ei tottakai ole ikinä mitään sellaista palvelua ottaa mille ei ole tarvettakaan. Jos myyntitilanteessa on onnettomasti jotain ylilyöntiä tapahtunut, niin rohkeasti vain yhteyttä asiakaspalveluun ja selvitetään nämä tilanteet kyllä aina huolella jotta opitaan taas vähän paremmiksi ensi kertaa varten. Suoratoistopalveluiden irtisanominen onnistuu asiakaspalvelun lisäksi kätevästi myös itsepalvelussa.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi