Tilasin teiltä Philips 50PUS7906/12 television vajaa 2 viikkoa sitten. Alusta lähtien on ollut ihme ongelma televison kanssa. Satunnaisesti tule ilmoitus käynnistettäessä että tämä on äänikanava, eli kuuluu vain ääni ja ei näy kuvaa. Sama ongelma sekä antenni että satelliitikanavien kanssa. Ainoa mikä auttaa asiaan on softan boottaus, ja tämän joutuu tekemään monta kertaa viikon aikana, joskus jopa saman päivänä 2 kertaa. Mistä tämä johtuu, odotin että uusi TV olisi kunnollinen ja toimisi niinkuin pitää. Ei tämmönen rumba voi olla normaalia Philipsinkään kanssa. En ole tyytyväinen uuteen vialliseen televisioon ja haluaisin vaihtaa sen uuteen toimivaan Android televisioon
Vastaus
Ongelmia Philips Smart Android television kanssa
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
13. toukokuuta, ei aika tarkalleen kuukausi takaperin tuohon televisioon on tullut uusi ohjelmistopäivitys.
Oletko asentanut sen?
https://www.philips.fi/c-p/50PUS7906_12/7900-series-4k-uhd-android-tv/tuotetuki#faq
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi


