Noin puoli vuotta sitten Elisalta ilmoitettiin, että reititin täytyy vaihtaa, tuli uusi ja se asennettiin, telkkarin kuva meni huonoksi ja yhteys pätki. Palautin uuden ja entinen Xyxeln takaisin, ongelma poistui. Nyt tuli ilmoitus, että se on vaihdettava, koska muuten yhteys katkeaa. Uusi tuli ZTE ja se asennettiin, taas sama ongelma, huono kuva, yhteys pätkii ja on hidas. Ilmoitin asiasta, niin minulle kerrottiin, että täytyy ostaa toinen reititin, hinta 274€, MIKSI? Tämä kuullostaa nyt rahastukselta. Pakotetaan vaihtamaan huononpaan, että saadaan asiakas ostamaan toinen reititin, vaikka se kuuluu sopimukseen. Täytyykö irtisanoa sopimukset ja vaihtaa toiseen palveluntarjoajaan? Vai mitä pitäisi tehdä?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ihmettelijä2
Katso alkuperäinen viesti