Minulla on uusi Samsung Q60A älytelevisio. Latasin sinne Elisa Viihde sovelluksen (27.5.2019 päivitetty 0.1.0 versio), johon minulla on ollut tunnukset jo useamman vuoden ajan. Aiemmin käytin Viihteen boksia mutta luovun siitä heti kun saan sovelluksen toimimaan kunnolla myös televisiossa.
Sovellus toimii puhelimessa ja boksissa, ja nettiselaimella ei myöskään mitään ongelmia. Sen sijaan televisiossa ongelmana on, että tallenteet eivät tule näkyviin vaikka tallenne löytyy erikseen hakutoimintoa käyttämällä. Eli kun teen ohjelmaoppaan avulla tallennuksen, joudun hakemaan sen hakutoiminnolla, jonka kautta saan sen näkyviin ja voin sen katsella.
Tätä ongelmaa on yritetty selvittää jo asiakaspalvelussa ja liikkeessä ilman tulosta. Omaguruun on pyydetty soittamaan mutta aika mielenkiintoista, että pitäisi maksaa kuukausimaksun päälle vielä siitä, että Elisan oman sovelluksen saisi toimimaan. Eli en ole soittamassa tällä tietoa.
Minulla oli aiemmin myös toinen tunnus Elisa Viihteeseen, jolla pääsin television Elisa Viihteeseen, ja tuolla tunnuksella tallenne-valikko näytti oikealta. Siellä ei tietenkään ollut tallenteita eikä vanhentuneella tunnuksella voinut tehdä uusia tallenteita mutta näinpä ainakin, että sovellus toimii. kyseisellä tunnuksella Asiakaspalvelun kautta vanha tunnus poistettiin, mutta ongelma ei ratkennut.
Löytyisikö apua ongelmaan?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi damoma
Katso alkuperäinen viesti