Vastattu

Tallennus ei toimi kunnolla

  • 1 April 2024
  • 4 kommenttia
  • 98 katselukerrat

hei. mistä johtuu kun tallennan jonkin ohjelman ja yritän katsoa sen niin ohjelma onkin väärä.

ohjelman otsikko on oikein kirjastossa mutta tallentunut ohjelma onkin ihan joku muu ohjelma

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 2 April 2024, 08:06

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

hei. mistä johtuu kun tallennan jonkin ohjelman ja yritän katsoa sen niin ohjelma onkin väärä.

ohjelman otsikko on oikein kirjastossa mutta tallentunut ohjelma onkin ihan joku muu ohjelma

Kysäise asiakaspalvelusta, tai tee vaikka vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

(Häiriöilmoituksenkin voi tehdä)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +10

Tämä kellonaikojen siirtely ainakin aiheuttaa edelleen ongelmia, vaikka on jo vanha asia.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +10

Maanantaina 2.4.2024 TV1:n ohjelmaopas näyttää tältä:

Yle Uutiset selkosuomeksi -ohjelman pituudeksi ilmoitetaan 220 minuuttia!

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Onko sinulla @jake70 tuota ongelmaa edelleen? Onko ongelmaa kaikilla kanavilla vai pelkästään jollakin tietyllä? Hanni on oikeassa ja kellojen siirtely aiheuttaa välillä hämminkiä tietyiltä kanavilta tehtyihin tallennuksiin. Nuo kuitenkin usein korjaantuvat muutaman päivän sisään itse kellojen siirtämisestä.👍

Tervetuloa OmaYhteisöön @jake70 ! 😊

Osallistu keskusteluun