Meillä on käytössä 2 Apple TV:tä, jonka kautta katsomme Elisa viihteen tallenteita. Viime aikoina on tullut ongelmia kun tallenteet ei lähde pyörimään, jää vain kellottamaan. Saattaa mennä päiviä et toisessa TV:ssä ei toimi ja sitten yht’äkkiä alkaakin toimia. Ongelmaa ilmenee molemmissa TV:ssä. Tallenteita ei ole yritetty katsoa yhtäaikaa, aina yhdestä Tv:stä kerrallaan. Mistähän ongelmat voi johtua?
Meillä on käytössä 2 Apple TV:tä, jonka kautta katsomme Elisa viihteen tallenteita. Viime aikoina on tullut ongelmia kun tallenteet ei lähde pyörimään, jää vain kellottamaan. Saattaa mennä päiviä et toisessa TV:ssä ei toimi ja sitten yht’äkkiä alkaakin toimia. Ongelmaa ilmenee molemmissa TV:ssä. Tallenteita ei ole yritetty katsoa yhtäaikaa, aina yhdestä Tv:stä kerrallaan. Mistähän ongelmat voi johtua?
Kokeile ensi alkuun Viihde- sovelluksen poistoa
ja uudelleenasennusta, jos et vielä ole.
Voihan telvisioistakin tarkistaa,että on
uusin ohjelmistoversio:
Apple TV ‑ohjelmiston päivittäminen
Vielä yhteydenottovaihtoehtoja
vastaisenkin varalle:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaElisassa Häiriöilmoituksetkin
Lähetä viesti Facebookissa
Lähetä viesti Twitterissä
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.
Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.
(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
OmaElisassakin voi viestitellä:
OmaElisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
(Häiriöilmoituksetkin onnistuu)
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi