Minulla LG:n telkkari ja siinä ElisaViihde -sovellus. Tallenteiden käynnistäminen tallenteet-osiosta ei toimi lainkaan. Pitää mennä ohjelmaoppaan kautta siihen päivään, milloin ohjelma on tullut / tallennettu ja käynnistää toisto sieltä.
Kirottua Elisa, kirottua!
EDIT: 25.6.2026 // tarkennettu otsikkoa. -eepuska

