Ostin aikanaa Elisa Viihdepaketin ja nettiliittymän sellaisilla ehdoilla, että minkä hyvänsä laitteen vioittuessa saan uuden laitteen kotiini vain ilmoittamalla viasta.
Nyt modeemiin tuli vika ja soitin palveluun, jotta tarvitsen uuden modeemin. Asiakaspalvelusta asiaa selviteltiin ja sanottiin, että rahaa vastaan saa uuden. Ai???
Minulle tarjottiin liittymän “upkreidausta” aikanaan ja tässä yhteydessä ei mainittu sanallakaan, että entinen sopimus lakkaa olemasta ja sopimusehdot huononevat olennaisesti. Jos asiasta olisi mainittu, niin en olisi ottanut tätä “upkreidausta”.
Tällä tavalla toimien päästään pikkuhiljaa eroon yritykselle epämieluisista soppareista. Yksittäisten ihmisten kanssa näin voitaneen toimia, mutta liike-elämän puolella ei.
Jos joku on vielä tällaisten vanhojen sopimusehtojen piirissä, niin pyytäkää ensi sähköpostiin ehdot luettavaksi. Kannattaa kysyä, mitkä ehdot muuttuvat oleellisesti, jos sellaisia on.
Ei kannata puhelimessa mennä sopimaan mitään.
Vit#ttaaaaaa.

