Vastattu

V Premiumin aktivointi ei toimi

  • 15 March 2022
  • 2 kommenttia
  • 330 katselukerrat

Hei,

Tilasin V Premiumin koska F1-lähetykset alkavat viikonloppuna. Aktivointi ei kuitenkaan onnistu vaikka toimin saaman sähköpostin ohjeiden mukaan ja painan aktivointilinkkiä. Saan aina ilmoituksen:

Sähköpostiosoite on jo käytössä

Jos saat viestin, että sähköpostiosoitteesi on jo käytössä, johtuu se siitä että osoitteella on jo luotu käyttäjätili. Sen sijaan, että rekisteröisit itsesi uudelleen tulee sinun nyt kirjautua sisään viaplay.fi-sivulle sähköpostilla ja salasanalla, jotka valitsit tiliäsi luodessa.

 

No tottakai se sähköposti on käytössä sillä käytin jo ennestään viihteen suppeampaa Viaplaytä. Kun kirjaudun sähköpostiosoitteellani saan Viaplayn perussisällön näkymään mutta en V Premiumin sisältöjä. Mistään ei löydy keinoa lisätä V Premiumia.

 

Ellisaviihteen “Tilauksesi” -sivulla näkyy myös että minulla on V Premium -tilaus ja siinä yhteydessä on myös nappula aktivointia varten mutta sen painallus johtaa vain tasan samaan ikiliikkujaan kuin emailissa ollut aktivointilinkki eli sähköpostiosoite on jo käytössä jne…

 

Luulen että syynä on se että Viihde Premiumia tilatessani myymälän asiakaspalvelija lisäsi valmiiksi ja pyytämättä uuden tunnuksen Viaplaylle ja omaelisassa näkyy nyt erikseen eri tunnukset elisa viihteelle ja Viaplaylle. Huomautin tästä ja luvattiin että asia korjautuu mutta nyt minulla on ilmeisesti Elisa Viihteestä jonkinlainen “haamutili” johon sähköpostiosoitteeni on liitettynä mikä taas estää V Premiumin aktivoinnin.

 

Miten tämän nyt saisi lopulta fiksattua kuntoon?

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 15 March 2022, 08:08

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Tuollahan se homma hoituu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat/Soittakaa minulle/Asiakapalvelupuhelu.

Jep, asiakaspalvelun kauttahan tämä lopulta ratkesi. Viaplay oli kytketty tuohon vahingossa tehtyyn Elisaviihteen tunnukseen ja koko Viaplay -sopimus piti nollata että homma alkoi pelittää oikealla tunnuksella.

Chatbotin kanssa sai vähän aikaa vääntää ennen kuin yhdisti asiakaspalvelijalle ja siitä eteenpäin asiat alkoivat rullata hyvin.