Kohta 88-vuotiaalla isälläni on reilun viime vuoden aikana taidot sen verran heikentyneet ettei enää osaa käyttää tietokonetta ja hänen laajakaistasopimus on myös päätetty joulun alla, mutta nyt kävi ilmi että siellä on vielä määräaikainen Elisa Viihde, jota ei ole osannut lopettaa ajoissa ja joutuu maksamaan sopimusta vielä yli vuoden, vaikka ei ole nettiyhteyttä millä sitä viihdettä voi katsoa. Eikö näitä määräaikaisia sopimuksia voi kohtuullistaa näin iäkkäiden asiakkaiden myötä ? Joutuu nyt maksamaan yli 200 euroa turhasta vuoden 2025 alkuun asti...
Moikka
Pahoittelut tilanteesta. Olisiko sinun mahdollista olla meihin yhteydessä esim. Facebookin tai X:n (Twitterin) puolella, niin katsotaan tilannetta tarkemmin läpi?
X (entinen Twitter)
Muut yhteystietomme löydät täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Kohta 88-vuotiaalla isälläni on reilun viime vuoden aikana taidot sen verran heikentyneet ettei enää osaa käyttää tietokonetta ja hänen laajakaistasopimus on myös päätetty joulun alla, mutta nyt kävi ilmi että siellä on vielä määräaikainen Elisa Viihde, jota ei ole osannut lopettaa ajoissa ja joutuu maksamaan sopimusta vielä yli vuoden, vaikka ei ole nettiyhteyttä millä sitä viihdettä voi katsoa. Eikö näitä määräaikaisia sopimuksia voi kohtuullistaa näin iäkkäiden asiakkaiden myötä ? Joutuu nyt maksamaan yli 200 euroa turhasta vuoden 2025 alkuun asti...
Olikin jo vastaus tullut samaan aikaan.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi