Voisiko joku viisaampi kertoa, mikä mättää.
Tähän asti Viaplay on toiminut normaalisti, mutta toissailtana katsottava suoratoisto-ohjelma ei auennut. Jatkuvasti tuli otsikossa oleva ilmoitus. Ja tulee siis edelleen.
Olen kokeillut kaikkea mahdollista: Tv:n uudelleenkäynnistystä, johtojen irrotusta, modeemin nollausta, Viaplayn uudelleenasennusta - ei mitään apua.
Kyseessä pari kuukautta vanha Finlux Android-tv, ei digiboxia, kaapeli-tv.
Kaikki muut suoratoistopalvelut aukeavat hienosti, mutta ei Viaplay.
Sopimuksetkin ovat kunnossa eli ei siitäkään ole kiinni.
HELP!
Vastaus
Viaplay: "Sisältöä ei valitettavasti pystytä juuri nyt lataamaan"
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Porkkana
Pääset kirjautumaan viaplayn sivujen kautta tunnuksilla ja toimii tietokoneella tai tabletilla ?
Mikäli näin on sitten yhteyttä finluxin tukeen.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi


