Skip to main content
Vastaus

Viaplayn käyttöönottaminen uudelleen

  • November 1, 2022
  • 5 kommenttia
  • 152 katselukerrat

Uusin Elisa Viihde Viaplayn tauon jälkeen. Missä on vika, kun kirjaudun, tulee hyppyikkuna, joka  valittaa, että tilaus pitää tehdä? Jos menen tili-kohtaan, usuttaa tekemään tilauksen. Sitten olisi kaksi päällekkäin.  Tilaus on aktiivinen Oma-Elisan tiedoissa. 

EDIT: 2.11.2022 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi

Moi @Vaikea ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kuulostaa siltä, että tilauksen aktivointi käyttäjätunnuksillesi puuttuu tällä hetkellä. Oliko sinulla sähköpostissa aktivointilinkki tallessa joka tuon Viaplay-tilauksen yhteydessä tuli? Sen kautta jos koitat edetä syöttämällä tunnuksesi, niin uskoisin asian ratkeavan. Jos linkkiä ei löydy, niin laitatko asiakasnumeron profiiliin (ei julkinen), niin katsomme asiaa täältä.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

  • November 1, 2022

Kysäise tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle. Arkisin klo 8-18

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe klo 8-18.

Kokeile Chattia ensin. saattaa hoitua 

kaikkein nopeimmin.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • November 1, 2022

Soitin, mutta muuta ei autettu, kuin todettiin, että kytketty on. `ei teknistä apua, omaguru auttaa’.  Ihmettelen, että miksei nyt pysty kirjautumaan kun toimi hyvin pari vuotta. Olin matkoilla, ja  lopetin Viaplayn pariksi kk. Uusi tilaus herjaa, että pitää tilata uudelleen. 


  • November 1, 2022

Soitin, mutta muuta ei autettu, kuin todettiin, että kytketty on. `ei teknistä apua, omaguru auttaa’.  Ihmettelen, että miksei nyt pysty kirjautumaan kun toimi hyvin pari vuotta. Olin matkoilla, ja  lopetin Viaplayn pariksi kk. Uusi tilaus herjaa, että pitää tilata uudelleen. 

 

Kokeile vikailmoitusta vaikka heti.

Sen voit tehdä tuossa asiakaspalvelunumerossa:

010 190 240 (mpm/pvm)

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

 


yamaneko
Forum|alt.badge.img+8
  • Mentor
  • November 1, 2022

Jos Android appiseista kyse, tyhjäisin välimuistit molemmista, ja kirjautumiset uudelleen. Siis kun kaikki on kokeiltu, niin yksi asia mitä kokeilla. Hth.


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • Vastaus
  • November 2, 2022

Moi @Vaikea ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kuulostaa siltä, että tilauksen aktivointi käyttäjätunnuksillesi puuttuu tällä hetkellä. Oliko sinulla sähköpostissa aktivointilinkki tallessa joka tuon Viaplay-tilauksen yhteydessä tuli? Sen kautta jos koitat edetä syöttämällä tunnuksesi, niin uskoisin asian ratkeavan. Jos linkkiä ei löydy, niin laitatko asiakasnumeron profiiliin (ei julkinen), niin katsomme asiaa täältä.