Skip to main content
Vastaus

Viaplayn markkonointi

  • March 14, 2022
  • 3 kommenttia
  • 136 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+7

Elisa lähettää tekstiviestitse mainoksia, että vain nyt minulle on tarjolla Viaplay total 2kk 0€ + 10kk 39,95€/kk. Tarjous voimassa vain tänään. näitäkin siis tullut useampia. Kuitenkin kun menen Elisan nettisivuille, niin sama tarjous on siellä voimassa kaikille. Ja tarjouskin on voimassa kauemmin kuin ”tänään”. Eikö tuossa liikuta jo ainakin hieman markkinoinnin harmaalla alueella, kun annetaan ymmärtää, että asiakas saisi jonkun erikoistarjouksena, mutta siihen pitää reagoida heti. Vaikka näin ei todellisuudessa kuitenkaan ole.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Suvi

Hei @ThouniH ,

kiitos palautteesta!

Viestissä on käynyt pieni muotoiluvirhe - tarkoitus oli ilmaista, että tarjous on tekstiviestien kautta tilattavissa vain tänään. Tarjous on siis voimassa pidempään ja saatavilla myös muista kanavista.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Suvi
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+15
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • Vastaus
  • March 14, 2022

Hei @ThouniH ,

kiitos palautteesta!

Viestissä on käynyt pieni muotoiluvirhe - tarkoitus oli ilmaista, että tarjous on tekstiviestien kautta tilattavissa vain tänään. Tarjous on siis voimassa pidempään ja saatavilla myös muista kanavista.


jortsu67
  • March 14, 2022

No joo...

Samankaltaisiin “höynäytyksiin” törmää usein myös OmaElisan “Omissa eduissa”.

Just kävin kurkkaamassa, niin kaikista minulle tarjotuista “eduista” löytyi yksi tuote, jossa oli edullisempi hinta kuin toisella selaimella kirjautumatta tehdyllä haulla samoista tuotteista löytyneissä hinnoissa Elisan verkkokaupassa. 

Kyseessä lienee muotoiluvirhe? :joy:


Forum|alt.badge.img+7
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • March 14, 2022

Hmmm…..hieman on omituinen selitys :thinking:  Samanlainen viesti on tullut tammikuussa, helmikuussa ja maaliskuussa. Miksi ylipäänsä haluaisitte rajoittaa, että asiakas voisi tilata tuotteen vain yhtenä päivänä tekstiviestillä? Sinänsä tekstiviestillä tilaaminen olisi kätevää, mutta kyllä tossa nyt yritetään tahallisesti hoputtaa asiakasta tilaaman tuote ”tarjoushintaan”.