Itse asiassa tällä viikolla Elisa Viihde on pari kertaa ollut että tallenteet ei ole toiminut, mutta tilanne korjautui itsestään, tää ei ole korjautunut itsestään.
Mitään ei ole ilmoitettu häiriötilannne asiakastiedotteisiin.
Onko Elisa Viihde ihan OK?
Itse asiassa tällä viikolla Elisa Viihde on pari kertaa ollut että tallenteet ei ole toiminut, mutta tilanne korjautui itsestään, tää ei ole korjautunut itsestään.
Mitään ei ole ilmoitettu häiriötilannne asiakastiedotteisiin.
Onko Elisa Viihde ihan OK?
Näyttää olleen aikaisemminkin samassa vaivassa jotakin vikaa elisalla.
Voihan kysäistä, jos mahdollista asiakaspalvelusta/Some.
Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat
Sometiimimme auttaa klo 9-21
Tai tehdä vika/häiriöilmoituksen soittamalla vaikka heti.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta )
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä
(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Hitaampia vaihtoehtoja
Soittakaa minulle /Häiriöilmoitus
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>
Uusi viesti>Häiriöilmoitukset
Moikka! Toimiiko muut jaksot Playssa normaalisti?
Kyllä, yritin käynnistää pari sarjaa ja ne toimi. Tallenteet toimivat myös, mutta satunnaisesti. Eli, yksi, kaksi tai vaikka kolme jaksoa tai tallennetta voi katsoa, mutta sen jälkeen se valittaa “yhteysvirheestä”.
Myös tallenteen jatkaminen tauon jälkeen on joskus hankalaa.
Onko käynnissä DDOS vai onko yleinen palvelinvirhe? Tai kenties pääsiäisen aiheuttama ylikuormitus?
Netti on OK, 100Mbps eli 10MB/s nopeus on tarpeeksi riittävä Elisa Viihteeseen.
En tiedä voinko tehdä vikailmoituksen itse koska en ole Elisa Viihde tilin omistaja, vaan toinen käyttäjä.
Vieläkö ongelma on käynnissä? Eilen meillä oli tosiaan hienoinen vikatilanne palvelussa, joka on eilen illalla korjattu. Jos jakso ei vieläkään toimi, viedään asiaa tarkempaan tutkintaan. @Joni6375369
Joo, ei edellenkään toimi.
Ikävä kuulla. Minäpä laitan tästä kyselyä matkaan, palataan asiaan.
Nyt on kyllä kummalista.
Viime torstain 90 päivää morsiamena jota tallennettiin myös niin ei toiminut. Tosi epäsäännöllistä mitä toimii tai mikä ei. Toki mainitstemani jakso pitäisi viimeistään launantaina saada toimimaan kun se menee umpeen ensi sunnuntaina jos sitä ei pysty pidentämään.
Onko minä ainut jolla on tämä ongelma?
Meillä vaikuttaa olevan ihan sama ongelma. Ja juurikin suurin osa viime päivien TLCn 90 päivää morsiamena jaksoista tuottaa tämän virheen. Testattu monia muita nauhoituksia eri kanavilta ja ne toimivat ihan ok. Kokeiltu muokata sääntöjä uusiksi ja luoda nauhoituksille uusia kansioita, mutta ei toimi. Onko Elisalla joku ongelma tiettyjen kanavien tai ohjelmien toistamisessa? Kun vika koskee useaa käyttäjää ihan samalla tavalla niin onko joku teknisessä tuessa alkanut jo selvittämään asiaa?
Hmm, ainakin nyt näyttää toimivan puhelimessa.
Laitan uuden päivityksen myöhemmin kun olen varmistanut toimiiko se meidän NVIDIA Shield digiboksissa.
Nyt toimii!
Onko mitään tietoa mikä oli vikana? Olisi kiva tietää.