LEFFALAHJA

Ystävänpäivän leffalahja – katso 5 elokuvaa maksutta 7.-18.2.2024

  • 7 February 2024
  • 13 kommenttia
  • 986 katselukerrat
Ystävänpäivän leffalahja – katso 5 elokuvaa maksutta 7.-18.2.2024
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +8
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 265 kommenttia

Haluamme ystävänpäivän kunniaksi muistaa asiakkaitamme elokuvalahjalla. Voit katsoa 5 elokuvaa Elisa Viihteen vuokraamossa maksutta 7.-18.2.2024 välisenä aikana. 🎬

Elokuvia voi katsoa Elisa Viihteen vuokraamossa:

  • Tietokoneella nettiselaimen kautta
  • Puhelimen, tabletin tai äly-tv:n Elisa Viihde -sovelluksen kautta
  • Elisa Viihteen digiboksin ja tv-boksin kautta

Sinulla ei tarvitse olla Elisa Viihteen tilausta katsoaksesi leffoja. Tarvitset kuitenkin Elisa Tunnuksen tai Elisa Viihde -tunnuksen, jolla voit kirjautua Elisa Viihteen vuokraamoon.

Tutustu ilmaiseen leffalahjaan ja katso ohjeet elokuvien katsomiseen

Mikä leffalahjan elokuvista on oma suosikkisi?

 


13 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Milloin tästä on tulossa tiedote sähköpostiin? Aina tullut aikaisemmin ilmaisista leffoista tiedote

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Milloin tästä on tulossa tiedote sähköpostiin? Aina tullut aikaisemmin ilmaisista leffoista tiedote

Tiedotteet tulevat piakkoin kyllä sähköpostitsekin. 😊 Lisäksi maininnat leffalahjaedusta löytyvät OmaElisassa, sekä Elisa Viihteen verkkosivuila sekä sovelluksessa.

Muutaman kerran tullut noita lahjaelokuvia, joskus mielellään voisi tulla vaikka silleen että vain yhden elokuvan saa lahjaksi, mutta saisi itse päättää minkä kuvan haluaa katsoa. Eikä valmiiksi valittuja kuvia, kun nyt nuo mitkä on tarjolla niin yksikään kuva ei kuulu niihin kategorioihin mitä itse tulee yleensä  katsottua

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +10

Olen samaa mieltä uusi asiakas -henkilön kanssa, että saisipa itse valita vaikka vain yhden, koska lahjaelokuvat ovat sellaisia, mitkä eivät yhtään kiinnosta eli on aivan turha lahja. 

Onko tää kettuilua asiakkaalle kun koko viihteeseen ei pysty kirjautumaan kuin ainoastaan puhelimella

Edit: Kirosana poistettu viestistä. -Keinotekoinen

Käyttäjätaso 7

Onko tää kettuilua asiakkaalle kun koko viihteeseen ei pysty kirjautumaan kuin ainoastaan puhelimella

Hyvin onnistuu tietokoneellakin kirjautuminen ainakin täällä.

Tyhjennä selaimen välimuisti.

Kokeile toisella selaimella.

Käynnistä tietokone uudelleen. (Käynnistä uudelleen kohdasta)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

@Teris2068 Ratkesiko ongelma Kimblez’n ohjeilla?

Näkyyköhän ne edes , ettei tule ilmoitusta; ”Ei Internetyhteyttä” jne. .Joutuu aloittaman ohjelman uudestaan alusta , kun yhteys palaa muutaman sekunnin päästä.Tätä tekee meillä toistuvasti. Tallenteiden kanssa varsinkin. Ihan päivittäin toistuvaa.Vajaa vuosi sitten asennettu Elisa Netti Kotiin XL nopeus 600M/100M G.Asentaja sanoi , että on huippuhyvä yhteys ja nopeus, .Virtajohtoja joutuu irroittelemaan toistuvasti, Asiakaspalvelusta sanottiin,että signaali on hyvä, kun se tarkistettiin, ehdotti 10m. kaapelia reitittimen ja boksin väliin,tai 4G yhteyttä.Outoa kun signaali on hyvä...sanoin maksavani 5G-yhteydestä. 

Onko jollain muulla samoja yhteyskatkoja ,onko muilla operaattoreilla jotain vastaavaa tilalle?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Näkyyköhän ne edes , ettei tule ilmoitusta; ”Ei Internetyhteyttä” jne. .Joutuu aloittaman ohjelman uudestaan alusta , kun yhteys palaa muutaman sekunnin päästä.Tätä tekee meillä toistuvasti. Tallenteiden kanssa varsinkin. Ihan päivittäin toistuvaa.Vajaa vuosi sitten asennettu Elisa Netti Kotiin XL nopeus 600M/100M G.Asentaja sanoi , että on huippuhyvä yhteys ja nopeus, .Virtajohtoja joutuu irroittelemaan toistuvasti, Asiakaspalvelusta sanottiin,että signaali on hyvä, kun se tarkistettiin, ehdotti 10m. kaapelia reitittimen ja boksin väliin,tai 4G yhteyttä.Outoa kun signaali on hyvä...sanoin maksavani 5G-yhteydestä. 

Onko jollain muulla samoja yhteyskatkoja ,onko muilla operaattoreilla jotain vastaavaa tilalle?

Kyse on tuosta boxin ja reitittimen välisestä yhteydestä, sitä ei kukaan tiedä muu kuin sinä millainen se on? 10m Wifi kyllä kantaa, jos ei välissä ole betoniseinää… Jos tuo on kunnossa, niin vasta sitten voi etsiä pätkivästä 5G-yhteydestä ongelmaa seuraavaksi.

Boxin ja reititin väli n.4 metriä, oviaukosta "näköyhteydellä" eri huoneista (rmt ) talo. Yläkerrassa toinen reititin + tuplaboxi n.metrin etäisyydellä toisistaan,samat ongelmat. Laitteet asennettu Elisan toimesta  viime kesänä, ongelmat alkanut enevissä määrissä vuodenvaihteen aikoihin- enemmän ruutuaikaa.Puhelin ja pöytäkone toimii kotinetin kautta ok:sti

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

@jarkyl Käytössäsi on ilmeisesti Elisa Viihteen digiboksi? Millaista WLAN:n voimakkuus näyttää Asetukset → WiFi Status osiossa kohdassa Laatu?

Elisan digiboksi käytössä,nyt muutaman päivän toiminut hyvin,muutaman kerran illan aikana tulee ilmoitus “ei internet-yhteyttä ja muutaman sek. kuluttua ilm. “yhdistetty langattomaan verkkoon” ,mutta ohjelmaa on jatkunut normaalisti koko ajan.  

Asetuksista katsoin juuri tänään 21.02.2024 klo15.45, Laatu näytti 100% ja nopeus 867Mpbs. Yläkerrassa ohjelma katkeaa, joutuu , ja menee alkuun takaisin. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Elisan digiboksi käytössä,nyt muutaman päivän toiminut hyvin,muutaman kerran illan aikana tulee ilmoitus “ei internet-yhteyttä ja muutaman sek. kuluttua ilm. “yhdistetty langattomaan verkkoon” ,mutta ohjelmaa on jatkunut normaalisti koko ajan.  

Asetuksista katsoin juuri tänään 21.02.2024 klo15.45, Laatu näytti 100% ja nopeus 867Mpbs. Yläkerrassa ohjelma katkeaa, joutuu , ja menee alkuun takaisin. 

Hmm, kuulostaa äkkiseltään, että verkkoyhteys katkeaa hetkeksi. Katkeaako yhteys ainoastaan digiboksilla, vai katkeaako netti myös muilla kodin laitteilla? Jos yhdistät digiboksin verkkokaapelilla nettilaitteeseen (ja vaihdat tämän jälkeen verkkoyhteyden Ethernetin kautta yhdistetyksi asetuksissa), niin tuleeko silloinkin tuota ilmoitusta?

Tämän linkin kautta löydät tarkempia toimenpiteitä, mitä kannattaa testata digiboksille 👍

Osallistu keskusteluun