Vastattu

Cmore Total ei toimi


Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +2

Moikka!

 

Missä vika, minulla on tilattuna Cmore Total Elisa Viihteen kautta (3kk 0 euroa), yrittäessäni katsoa Cmorea herjaa vain että”-Ohjelman katsomisessa ongelmia, yritä hetken päästä uudelleen.” Nyt on viikko yritetty eikä edelleenkään toimi...

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi 27 June 2022, 17:04

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

12 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Löytyneekö tuolta mitään apua:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/kayttovinkit/

C More

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +2

Ei löytynyt! Näitä ohjeita ja Elisan FAQ:ta olen selaillut läpi eikä löydy vastausta, miksi ohjelmat eivät käynnisty…

 

Käyttäjätaso 7

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +2

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 

Ei siis hävitä tallennetuja ohjelmia tai muutakaan?

Käyttäjätaso 7

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 

Ei siis hävitä tallennetuja ohjelmia tai muutakaan?

Eipä tuolla ohjeissa ole että häviäisi:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/#sisainen-muisti-alustus

Digiboksin sisäisen muistin alustus, jos ongelmia Netflixissä tai ohjelmaoppaassa (EPG)

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +2

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 

Ei siis hävitä tallennetuja ohjelmia tai muutakaan?

Eipä tuolla ohjeissa ole että häviäisi:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/#sisainen-muisti-alustus

Digiboksin sisäisen muistin alustus, jos ongelmia Netflixissä tai ohjelmaoppaassa (EPG)

 

Eikä myöskään auttanut ongelmaan, kokeilin!

Käyttäjätaso 7

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 

Ei siis hävitä tallennetuja ohjelmia tai muutakaan?

Eipä tuolla ohjeissa ole että häviäisi:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/#sisainen-muisti-alustus

Digiboksin sisäisen muistin alustus, jos ongelmia Netflixissä tai ohjelmaoppaassa (EPG)

 

Eikä myöskään auttanut ongelmaan, kokeilin!

Ja digiboksin kaikki kommervenkit tehty. Virtapistokkeen irroituksesta lähtien?

Laita tuonne viestiä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Jos vaikka joku lukee.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

@Blueroan - Olitko saanut ongelman kuntoon? 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +2

@Blueroan - Olitko saanut ongelman kuntoon? 

En edelleenkään. Kahdesti olen ollut yhteydessä Elisan vikapalvelu-aspaan tuloksetta.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Katsoin profiilistasi löytyvillä tiedoilla hieman asiaa ja jäin siihen käsitykseen, että tarkoituksenasi oli olla yhteydessä C Moreen ja kysellä asiaa tarkemmin sieltä 🤔 Saitko sitä kautta millaisia vastauksia?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +2

Katsoin profiilistasi löytyvillä tiedoilla hieman asiaa ja jäin siihen käsitykseen, että tarkoituksenasi oli olla yhteydessä C Moreen ja kysellä asiaa tarkemmin sieltä 🤔 Saitko sitä kautta millaisia vastauksia?

CMore ilmoitti, etteivät voi tehdä mitään kun on tilaus Elisan tunnuksilla. Olen poistanut CMorelta kokonaan vanhan tilini mutta ei vaikutusta…

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

@Blueroan Laitatko vielä yksäriä @OmaYhteisö-tiimi:lle niin voidaan tuota tarkemmin katsastaa.