Skip to main content
Vastattu

Cmore Total ei toimi


Forum|alt.badge.img+2

Moikka!

 

Missä vika, minulla on tilattuna Cmore Total Elisa Viihteen kautta (3kk 0 euroa), yrittäessäni katsoa Cmorea herjaa vain että”-Ohjelman katsomisessa ongelmia, yritä hetken päästä uudelleen.” Nyt on viikko yritetty eikä edelleenkään toimi...

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi

@Blueroan Laitatko vielä yksäriä @OmaYhteisö-tiimi:lle niin voidaan tuota tarkemmin katsastaa.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

12 kommenttia

  • 4680 kommenttia
  • 21. toukokuuta 2022

Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 20 kommenttia
  • 21. toukokuuta 2022

Ei löytynyt! Näitä ohjeita ja Elisan FAQ:ta olen selaillut läpi eikä löydy vastausta, miksi ohjelmat eivät käynnisty…

 


  • 4680 kommenttia
  • 21. toukokuuta 2022

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 20 kommenttia
  • 21. toukokuuta 2022
Kimblez kirjoitti:

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 

Ei siis hävitä tallennetuja ohjelmia tai muutakaan?


  • 4680 kommenttia
  • 21. toukokuuta 2022
Blueroan kirjoitti:
Kimblez kirjoitti:

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 

Ei siis hävitä tallennetuja ohjelmia tai muutakaan?

Eipä tuolla ohjeissa ole että häviäisi:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/#sisainen-muisti-alustus

Digiboksin sisäisen muistin alustus, jos ongelmia Netflixissä tai ohjelmaoppaassa (EPG)


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 20 kommenttia
  • 21. toukokuuta 2022
Kimblez kirjoitti:
Blueroan kirjoitti:
Kimblez kirjoitti:

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 

Ei siis hävitä tallennetuja ohjelmia tai muutakaan?

Eipä tuolla ohjeissa ole että häviäisi:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/#sisainen-muisti-alustus

Digiboksin sisäisen muistin alustus, jos ongelmia Netflixissä tai ohjelmaoppaassa (EPG)

 

Eikä myöskään auttanut ongelmaan, kokeilin!


  • 4680 kommenttia
  • 21. toukokuuta 2022
Blueroan kirjoitti:
Kimblez kirjoitti:
Blueroan kirjoitti:
Kimblez kirjoitti:

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 

Ei siis hävitä tallennetuja ohjelmia tai muutakaan?

Eipä tuolla ohjeissa ole että häviäisi:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/#sisainen-muisti-alustus

Digiboksin sisäisen muistin alustus, jos ongelmia Netflixissä tai ohjelmaoppaassa (EPG)

 

Eikä myöskään auttanut ongelmaan, kokeilin!

Ja digiboksin kaikki kommervenkit tehty. Virtapistokkeen irroituksesta lähtien?

Laita tuonne viestiä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Jos vaikka joku lukee.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2383 kommenttia
  • 15. kesäkuuta 2022

@Blueroan - Olitko saanut ongelman kuntoon? 


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 20 kommenttia
  • 15. kesäkuuta 2022
Keinotekoinen kirjoitti:

@Blueroan - Olitko saanut ongelman kuntoon? 

En edelleenkään. Kahdesti olen ollut yhteydessä Elisan vikapalvelu-aspaan tuloksetta.


Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 992 kommenttia
  • 16. kesäkuuta 2022

Katsoin profiilistasi löytyvillä tiedoilla hieman asiaa ja jäin siihen käsitykseen, että tarkoituksenasi oli olla yhteydessä C Moreen ja kysellä asiaa tarkemmin sieltä 🤔 Saitko sitä kautta millaisia vastauksia?


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 20 kommenttia
  • 16. kesäkuuta 2022
Lautturi kirjoitti:

Katsoin profiilistasi löytyvillä tiedoilla hieman asiaa ja jäin siihen käsitykseen, että tarkoituksenasi oli olla yhteydessä C Moreen ja kysellä asiaa tarkemmin sieltä 🤔 Saitko sitä kautta millaisia vastauksia?

CMore ilmoitti, etteivät voi tehdä mitään kun on tilaus Elisan tunnuksilla. Olen poistanut CMorelta kokonaan vanhan tilini mutta ei vaikutusta…


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1339 kommenttia
  • Vastaus
  • 27. kesäkuuta 2022

@Blueroan Laitatko vielä yksäriä @OmaYhteisö-tiimi:lle niin voidaan tuota tarkemmin katsastaa.