Olen jo pitkään katsellut Samsungin televisiosta Viihteen omalla sovelluksella tallennuksia. Nyt kuitenkin jonkin aikaa on tallennuksien ääni alkanut pätkiä. Kuva on hyvä ja äänisynkkaus säilyy, mutta äänessä on lyhyitä katkoja. Nyt tuntuu vielä siltä että katkojen pituus on kasvanut. Ei vielä koko sanaa puheesta, mutta puolikkaita niin että alkaa jo häiritsemään. Mitään säännönmukaisuutta ei pätkimisessä ole. Voisiko johtua television oman sovelluksen päivityksestä jokin aika sitten? Ongelman alku voisi täsmätä tuohon päivitykseen. Elisa Vihteen sovellus on päivitetty lokakuussa ja asensin sen jo uudelleen, mutta ei auttanut.
Olen jo pitkään katsellut Samsungin televisiosta Viihteen omalla sovelluksella tallennuksia. Nyt kuitenkin jonkin aikaa on tallennuksien ääni alkanut pätkiä. Kuva on hyvä ja äänisynkkaus säilyy, mutta äänessä on lyhyitä katkoja. Nyt tuntuu vielä siltä että katkojen pituus on kasvanut. Ei vielä koko sanaa puheesta, mutta puolikkaita niin että alkaa jo häiritsemään. Mitään säännönmukaisuutta ei pätkimisessä ole. Voisiko johtua television oman sovelluksen päivityksestä jokin aika sitten? Ongelman alku voisi täsmätä tuohon päivitykseen. Elisa Vihteen sovellus on päivitetty lokakuussa ja asensin sen jo uudelleen, mutta ei auttanut.
Onko telkkari wifi-verkossa vai verkkokaapelilla kytketty modeemiin tai reitittimeen? Tapahtuuko muilla sovelluksilla mitään vastaavaa? Oletko kokeillut poistaa ja asentaa sovelluksen jo uudelleen?
Kiva, kun liityit mukaan OmaYhteisöön
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Elisalaisten sisäänkirjautuminen Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi