Vastattu

Miksi Areenan sisällöt eivät näy

  • 21 August 2023
  • 1 kommentti
  • 95 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki

Digiboxi on N7950. Boxi tuntuu muuten toimivan, mutta Areenan sisällöt eivät näy, ainakaan kaikki. Sisällöt näkyvät puhelimessa, tietokoneessa ja telkkariin liitetyn Android-tikun kautta. Ongelma on vaivannut jo varmaan pari viikkoa. Boxi on ajan tasalla, päivitetty varmuuden vuoksi ylläpitovalikon kautta. Toisto voi toimia vähän aikaa virtajohdon irrottamisen jälkeen, mutta vika palaa pian. Muisti on alistettu, ei auta yhtään.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 22 August 2023, 10:14

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Digiboxi on N7950. Boxi tuntuu muuten toimivan, mutta Areenan sisällöt eivät näy, ainakaan kaikki. Sisällöt näkyvät puhelimessa, tietokoneessa ja telkkariin liitetyn Android-tikun kautta. Ongelma on vaivannut jo varmaan pari viikkoa. Boxi on ajan tasalla, päivitetty varmuuden vuoksi ylläpitovalikon kautta. Toisto voi toimia vähän aikaa virtajohdon irrottamisen jälkeen, mutta vika palaa pian. Muisti on alistettu, ei auta yhtään.

Varmaan tuo Ns. Virtabuuttikin tehtynä:

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).

Ja

Digiboksin  tehdasasetukset palautettu:

Paina digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin.

Uusimmassa Premium-mallissa N7950 virtapainike on iso

painike  digiboksin vasemmassa reunassa.

Voihan vaikka tehdä vika/häiriöilmoituksenkin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja muutenkin yhteydenottoon:

ChattaaOmaelisassa 

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vikai/häiriölmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

OmaElisassa:

Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Häiriöilmoituksetkin.

 

 

 

 

 

Osallistu keskusteluun