Vastattu

Netflix ei toimi, taas

  • 31 August 2020
  • 8 kommenttia
  • 1426 katselukerrat

Viihteen kautta tulevan Netflixin kanssa on taas ongelmia. Aiemmin koko sovellus ei suostunut käynnistymään ollenkaan. Eilen se yhtäkkiä toimi ja sain kirjauduttua ja katsottua ohjelmia. Tänään taas sovellus ei toimi. Ottaa päähän kun palvelusta maksaa ja siihen ei pääse käsiksi.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Hesasta 2 September 2020, 15:19

Nyt saatiin vihdoin toimimaan kun buutattiin ensin modeemi ja sen perään boksi. Toivon mukaan ei kovin usein temppuile tuolla tavalla. Aikaa vievää ja rasittavaa.

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 5

Viihteen kautta tulevan Netflixin kanssa on taas ongelmia. Aiemmin koko sovellus ei suostunut käynnistymään ollenkaan. Eilen se yhtäkkiä toimi ja sain kirjauduttua ja katsottua ohjelmia. Tänään taas sovellus ei toimi. Ottaa päähän kun palvelusta maksaa ja siihen ei pääse käsiksi.

Moi @Hesasta ! Oletko vielä kokeillut digiboksille näitä toimenpiteitä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/ ? Noista voisin nostaa vielä digiboksin sisäisen muistin alustamisen joka pyyhkäisee noiden sovellusten, kuten Netflixin, tiedot tyhjäksi ja ottaa ne auki puhtaalta pöydältä. 🛠

Kaikki on kokeiltu: sisäisen muistin alustus, tehdasasetusten palautus, modeemin buuttaus, Netflix tietojen poisto... mikään ei auta. Just menee hermot. Netflixille kun soittaa niin vastattu puhelu katkeaa automaattisesti 1 min jälkeen.

Käyttäjätaso 5

Kaikki on kokeiltu: sisäisen muistin alustus, tehdasasetusten palautus, modeemin buuttaus, Netflix tietojen poisto... mikään ei auta. Just menee hermot. Netflixille kun soittaa niin vastattu puhelu katkeaa automaattisesti 1 min jälkeen.

Aivan. Kysyinkin jo tuolla toisessa ketjussa tarkennuksena, että onko käytössä minkä mallinen Viihdeboksi (selviää pohjan tarrasta): N7700, N7800 vai N7950? :thinking:

Nyt saatiin vihdoin toimimaan kun buutattiin ensin modeemi ja sen perään boksi. Toivon mukaan ei kovin usein temppuile tuolla tavalla. Aikaa vievää ja rasittavaa.

Minulla ei lähde ollenkaan toimimaan Netflix. on tehnyt sitä aikaisemminkin, mutta nyt ollut yli kaksi viikkoa toimimatta. MTV ja Areena toimii. 

Tuli aluun virhekoodi NW-2-5 Nyt ei tulee enää mitään koodia.

Olen tehnyt kaikki mahdollisen mitä sivustolla neuvotaan. Näyttäsi että ongelma onkin modeemi tai digiboksi.

 Yhteys on kiinteä netti. Läppärillä Netflix toimii, joten siellä ongela ei ole.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Moro @Lyon 
Aukeaako se Netflix sovellus sulla enää ollenkaan? Toi aiemmin tullut virhekoodi tosiaan viittaa verkkoyhteys ongelmaan. 

Onkos sulla muuten toi digiboksi yhdistetty telkkariin HDMI-kaapelilla vai SCART- liittimellä? 

Sama vika premium boksilla. Ei käynnisty vaan yrittää pari kertaa ja palaa takaisin koti valikkoon. Bootattu, palautettu tehdasasetukset, tyhjennetty välimuisti, kirjaudu ulos jne. Mikään ei auta 😬

Käyttäjätaso 5

Sama vika premium boksilla. Ei käynnisty vaan yrittää pari kertaa ja palaa takaisin koti valikkoon. Bootattu, palautettu tehdasasetukset, tyhjennetty välimuisti, kirjaudu ulos jne. Mikään ei auta 😬

Tuleeko tuossa Netflixissä vastaan jokin virheherja vai eikö sovellus vain käynnisty? :thinking: Kun teit tuon tehdasasetusten palauttamisen, niin ilmoittiko digiboksi nettiin yhdistämisen jälkeen että laite pyörii uusimmalla ohjelmistoversiolla?

Tuon voi vielä manuaalisesti tarkistaa näin:

 

Tapa 1: Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Tapa 2: Voit tarkistaa myös kaukosäätimellä digiboksin Asetukset-valikosta onko päivityksiä saatavilla, toimi näin:

  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Ohjelmistopäivitys. 
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.

Osallistu keskusteluun