Skip to main content

Ohjelmaopas ei ole auennut muutamaan viikkoon. Sitä avatessa tulee vain virheilmoitus "Tapahtui virhe, palaa edelliseen näkymään". Kaikki mahdollinen on buutattu, päivitetty, poistettu ja asennettu uudelleen. Tekee Viihteen käytöstä kutakuinkin mahdotonta tällä hetkellä.. Samsungin malli UE55MU6192.

 

Muilla samaa tai ideoita mitä voisi tehdä?

Ohjelmaopas ei ole auennut muutamaan viikkoon. Sitä avatessa tulee vain virheilmoitus "Tapahtui virhe, palaa edelliseen näkymään". Kaikki mahdollinen on buutattu, päivitetty, poistettu ja asennettu uudelleen. Tekee Viihteen käytöstä kutakuinkin mahdotonta tällä hetkellä.. Samsungin malli UE55MU6192.

 

Muilla samaa tai ideoita mitä voisi tehdä?

Tee vika/häiriöilmoitus, niin eiköhän hoidu.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja:

Soittakaa minulle Häiriöilmoitus (muut)

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvmmyös jonotusajalta​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden

arjet, pyhät (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset

 


Itselläni on Samsungin QE55Q70TAT, ja täällä päässä testatessa ohjelmaopas aukesi normaalisi Elisa Viihde -sovelluksella. Jos kaikki oli jo käytännössä tehty, niin kannattaa tosiaan meidän häiriöpuolelle olla yhteydessä, niin tutkaillaan 🔍

Tervetuloa myös vielä OmaYhteisöön @enppus


Sama probleemi on täälläkin.

LG 55UH605V-ZC

Television ohjelmistoversio: 05.70.35

WebOS versio: 3.4.2-580509

 

Kokeiltu samat asiat. Lisäksi: välissä olevien wifi boksien DNS yhteyksiä valittu automaattisista yleisimpiin (mm. Google). Lopulta wifi yhdistetty suoraan Elisan jakamaan Arrisiin sen default asetuksilla ja tarkistettu, että Arrisin kelloaika-asetukset on oikein.

Ongelma yhä päällä. Pitäis varmaan tehdä bugi-ilmoitus. En usko, että vika olisi käyttäjän päässä, koska ennen ongelmaa homma toimi, enkä laitteistoasetuksiin ollut tehnyt muutoksia parhaan tietoni mukaan.

---

EDIT: häiriöilmoitus tehty OmaElisan kautta

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset

Nyt sitten odotellaan pari päivää... tai vuotta :-D

 


"Kiva" kuulla Juha että löytyy muualtakin 😊 Mäkin tosiaan tein sen häiriöilmoituksen ja ovat ottaneet työn alle:

 

---

Hei! Vianrajaus numerolla 09752660 liittyen aiheeseen Vikatilanne etenee.

 

Vika liittyy palvelussamme havaittuun laajempaan vikatilanteeseen. Asian selvittäminen vaatii tutkintaa kumppanimme toimesta ja viankorjaus voi kestää odotettua kauemmin.

 

Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. Viankorjaus on käynnissä ja saat lisätietoa korjauksen edetessä.

 

Terveisin Elisa


 

mutta varmaan hyvä jos kaikki muutkin tekevät ilmoitusta joilla tätä ilmenee, tosiaan meilläkään ei itse mitään muutoksia tehty joten haiskahtaa pahasti softabugilta Elisan päässä.. 

 

-Emilia, alkuperäinen


Osallistu keskusteluun