Tilasin Chatin kautta teiltä matkapuhelinliittymän (tai siirryin oikeammin takaisin parin viikon jälkeen) ma 21.6.2021. Sovittiin että sim-kortti on haettavissa Elisan liikkeestä ke 23.6.2021 jolloin sen myös hain. Etuna sovittiin mm. Viaplay suoratoistopalvelusta kahden viikon ajan maksuttomana, Minkä ajattelin tulevan voimaan vasta matkapuhelinliittymän auettua. Vielä en ole saanut viestiä numeronsiirron ajankohdasta.
Sain uusimman laskun eilen 25.6.2021 (nro xxxxxxxxx) mitä nyt omaan kirjanpitooni olen tallentamassa ja samalla tarkastamassa. Laskussa on rivi tästä Viaplay suoratoistopalvelusta ajalta 21.6.2021 - 30.6.2021 ja huomautus alennus: Elisa Viihde Viaplay 2 viikkoa 0 e. Etu päättyy 4.7.2021 !!!!!!!! En ole saanut etukoodia enkä tietoa mistään kautta että palvelu olisi ollut jo maanantaista auki. ja ensimmäinen viikko on jo mennyt. Eli hävisin viikon tähän mennessä tuosta ilmaisesta jaksosta. kun en ole saanut koodiakaan sen avatakseni, eikä ollut puhetta että se etu olisi auki jo maanantaina.
Lisäksi luvattiin että saan “pian” tilausvahvistuksen. En ole tähän päivään mennessä sitä saanut, siis kuuteen päivään ?
Ennen kun ehditte huomauttamaan roskapostikansiosta, niin kerrottakoon että olen tapani mukaan tarkastanut myös sen.
Mutta ilmeisesti numero on siirtymässä, koska Sim-kortti oli haettavissa.
Olen yrittänyt chattia mutta ilmeisesti olette jussin vietossa.
Laitoin viestiä myös OmaElisan kautta asiakaspalveluun.
En tiedä mikä on nopein väylä.
Tässä laskussa on useita muitakin virheitä, mistä olen ollut yhteydessä enkä kertaa niitä tähän.
Elisalla nyt jostain syystä tökkii asia ja toinen samaan aikaan.
Muokattu yksilöivä laskunumero piiloon -roopeg
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg
Katso alkuperäinen viesti