Vastattu

Viaplay ei toimi LG:n telkkarissa

  • 6 September 2022
  • 5 kommenttia
  • 367 katselukerrat

Missähän mahtaa olla vika kun viaplay appi ei toimi LG 55" UQ75 4K LED älytelevisio (2022) telkkarissa? Pääsee valitsemaan profiiin ketä katsoo ja menee siihen ns. aloitus sivuiile, mutta siihen jää lataamaan ja hetken päästä tulee virheilmoitus 2003?

Vanhemmassa LG:n töllössä toimii normaalisti.

On yritetty ottaa töpselit pois seinästä ja netti suljettu, mutta tästä ei ollut apua ja appi on päivitetty uusimpaan tv:n toimesta.

Olisiko jollain jtn kikkaa mitä vielä voisi koettaa?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 7 September 2022, 18:14

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 5

Moro @Maukka81 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Oliko Viaplay kerennyt kuitenkin jo normaalisti jossakin välissä toimimaan tässä kyseisessä telkkarissa? Tuo 2003 virheilmoitus viittaisi verkkoon liittyvästä ongelmasta. Olisiko mahdollista kokeilla jakaa vaikkapa puhelimesta yhteyttä telkkuun ja availla sen jälkeen Viaplay-sovellusta uudelleen? Tarvittaessa voi myös nollata modeemin/reitittimen mikäli tällainen on käytöllä ja kokeilla myös kytkeä verkkokaapelia laitteiden välille.

Ei ole toiminut, mutta sitten taas netflix ja yle areena toimii normaalisti taas, että sen myötä verkon toimimattomuus tuntuu epätodennäköiseltä.

Käyttäjätaso 7

Tv:n tehdas-asetukset oletkin varmaan palauttanut.

Välimuistinkin tyhjentämistä kannattaisi kokeilla.

Jospa jotakin apua tuolta,

jos Tv:stä johtuu:

https://www.lg.com/fi/tuki

Chattikin on.

Mulla on ollut pari viikkoa, vai olisiko jo kolme täynnä, sama ongelma, tai no, sillä poikkeuksella että pääsen valitsemaan katsottavan sisällön, ja sen jälkeen alkaa rulla pörräämään ja hetken päästä tulee virheilmoitus 2003. Ja ei, en ole palauttanut tehdasasetuksia, sillä sama bugi iski samaan aikaan kahteen LG:n töllöön, toinen ~6vk vanha ja toinen pari vuoden ikäinen, joten paikallistan vian Viaplayn suuntaan. 

Vikaa on turha hakea myös verkosta, sillä Areena, Netlflix, Cmore, Prime, Hbo, Disney, Skyshowtime, AppleTv, Discovery ja Ruutu toimivat normaalisti.

Ainii, saahan sen muuten toimimaan siten että loggaa pihalle, etsii ohjelman ja aloittaa katsomaan sitä, ja kirjautuu sitten sisään... on vaan vähän työläs kun pause johtaa samaan jumiin. Tästäkö pitää maksaa joku 35 ekee? 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Mulla on ollut pari viikkoa, vai olisiko jo kolme täynnä, sama ongelma, tai no, sillä poikkeuksella että pääsen valitsemaan katsottavan sisällön, ja sen jälkeen alkaa rulla pörräämään ja hetken päästä tulee virheilmoitus 2003. Ja ei, en ole palauttanut tehdasasetuksia, sillä sama bugi iski samaan aikaan kahteen LG:n töllöön, toinen ~6vk vanha ja toinen pari vuoden ikäinen, joten paikallistan vian Viaplayn suuntaan. 

Vikaa on turha hakea myös verkosta, sillä Areena, Netlflix, Cmore, Prime, Hbo, Disney, Skyshowtime, AppleTv, Discovery ja Ruutu toimivat normaalisti.

Ainii, saahan sen muuten toimimaan siten että loggaa pihalle, etsii ohjelman ja aloittaa katsomaan sitä, ja kirjautuu sitten sisään... on vaan vähän työläs kun pause johtaa samaan jumiin. Tästäkö pitää maksaa joku 35 ekee? 

Tätä olisi hyvä tutkia tarkemmin. Pystyisitkö laittaa Elisa Viihde Viaplaylle viestiä esim. Facebookissa tai Twitterissä?

Viestiä pääsee laittamaan näistä linkeistä suoraan:
 

Twitter https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=394556866

Facebook: http://m.me/elisaviihdeviaplay

Osallistu keskusteluun