Vastattu

Viaplay: "Sisältöä ei valitettavasti pystytä juuri nyt lataamaan"

  • 17 August 2022
  • 6 kommenttia
  • 639 katselukerrat

Voisiko joku viisaampi kertoa, mikä mättää.
Tähän asti Viaplay on toiminut normaalisti, mutta toissailtana katsottava suoratoisto-ohjelma ei auennut. Jatkuvasti tuli otsikossa oleva ilmoitus. Ja tulee siis edelleen.
Olen kokeillut kaikkea mahdollista: Tv:n uudelleenkäynnistystä, johtojen irrotusta, modeemin nollausta, Viaplayn uudelleenasennusta - ei mitään apua.
Kyseessä pari kuukautta vanha Finlux Android-tv, ei digiboxia, kaapeli-tv.
Kaikki muut suoratoistopalvelut aukeavat hienosti, mutta ei Viaplay.
Sopimuksetkin ovat kunnossa eli ei siitäkään ole kiinni.
HELP!

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Porkkana 17 August 2022, 10:56

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +17

Pääset kirjautumaan viaplayn sivujen kautta tunnuksilla ja toimii tietokoneella tai tabletilla ?

Mikäli näin on sitten yhteyttä finluxin tukeen.

Onnistuu tietokoneen ja puhelimen kautta.

Kysytäänpä sitten seuraavaksi Finluxilta.

Kiitos.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +17

Finluxit tekee turkkilainen Vestel, en nyt tähän suoraan löytänyt heidän tukipalvelutietoja, jaa toki tännekin tietoa kun asia selviää.

Enpä löytänyt minäkään niitä tukipalvelutietoja.
Koitan vielä palauttaa tv:n tehdasasennukset.
Jos sekään ei auta, niin sitten on sormi jo totaalisesti syvällä suussa… 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +6

Enpä löytänyt minäkään niitä tukipalvelutietoja.
Koitan vielä palauttaa tv:n tehdasasennukset.
Jos sekään ei auta, niin sitten on sormi jo totaalisesti syvällä suussa… 

 

Jokunen vuosi sitten taistelin uuden Philipsin Android-tv:n kanssa, kun Philipsin oma softa kaatuili ja teki kaikkia uskomattomia temppujaan. Tuolloin sain todella hyvän avun Philipsin maahantuojan (Philips Suomen) teknisestä tuesta.

 

Finluxia en sen enempää tunne mutta luulisi täältä ainakin joku maahantuojataho löytyä, joka pystyy tarvittessa kommunikoimaan valmistajan teknisen tuen kanssa. Nämä softapuolen ongelmat ovat välillä hyvin kinkkisiä ja kuluttaja jää armotta yksin ongelmiensa kanssa, jos maahantuoja/valmistaja ei ota asiaa hoitoonsa.

 

Ainakin oman kokemukseni perusteella Philipsin Android-tv:n ongelmista 99% johtui vain ja ainoastaan Philipsin oman softan ongelmista. Nykyisin taloudessani on käytössä myös Panasonicin Android-TV ja softapuoli pelittää ongelmitta (toki onhan siellä pohjalla uudempi Android-versiokin).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Onnistuu tietokoneen ja puhelimen kautta.

Kysytäänpä sitten seuraavaksi Finluxilta.

Kiitos.

Jos siinä Finluxissa on sopivasti sisäänrakennettu chromecast, hyödynnä sitä esim. puhelimen kanssa. Saat katsottua ohjelman isolta ruudulta, vaikka television omalla Viaplay-sovelluksella ei  katsominen kyseisen ohjelman osalta onnistuisi.