Vastattu

Viaplayn käyttöönottaminen uudelleen

  • 1 November 2022
  • 5 kommenttia
  • 121 katselukerrat

Uusin Elisa Viihde Viaplayn tauon jälkeen. Missä on vika, kun kirjaudun, tulee hyppyikkuna, joka  valittaa, että tilaus pitää tehdä? Jos menen tili-kohtaan, usuttaa tekemään tilauksen. Sitten olisi kaksi päällekkäin.  Tilaus on aktiivinen Oma-Elisan tiedoissa. 

EDIT: 2.11.2022 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi 2 November 2022, 14:12

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Kysäise tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle. Arkisin klo 8-18

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe klo 8-18.

Kokeile Chattia ensin. saattaa hoitua 

kaikkein nopeimmin.

Soitin, mutta muuta ei autettu, kuin todettiin, että kytketty on. `ei teknistä apua, omaguru auttaa’.  Ihmettelen, että miksei nyt pysty kirjautumaan kun toimi hyvin pari vuotta. Olin matkoilla, ja  lopetin Viaplayn pariksi kk. Uusi tilaus herjaa, että pitää tilata uudelleen. 

Käyttäjätaso 7

Soitin, mutta muuta ei autettu, kuin todettiin, että kytketty on. `ei teknistä apua, omaguru auttaa’.  Ihmettelen, että miksei nyt pysty kirjautumaan kun toimi hyvin pari vuotta. Olin matkoilla, ja  lopetin Viaplayn pariksi kk. Uusi tilaus herjaa, että pitää tilata uudelleen. 

 

Kokeile vikailmoitusta vaikka heti.

Sen voit tehdä tuossa asiakaspalvelunumerossa:

010 190 240 (mpm/pvm)

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +8

Jos Android appiseista kyse, tyhjäisin välimuistit molemmista, ja kirjautumiset uudelleen. Siis kun kaikki on kokeiltu, niin yksi asia mitä kokeilla. Hth.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Moi @Vaikea ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kuulostaa siltä, että tilauksen aktivointi käyttäjätunnuksillesi puuttuu tällä hetkellä. Oliko sinulla sähköpostissa aktivointilinkki tallessa joka tuon Viaplay-tilauksen yhteydessä tuli? Sen kautta jos koitat edetä syöttämällä tunnuksesi, niin uskoisin asian ratkeavan. Jos linkkiä ei löydy, niin laitatko asiakasnumeron profiiliin (ei julkinen), niin katsomme asiaa täältä.