Vastattu

Elisa Viihde Viaplay laskulla kahteen kertaan

  • 18 November 2022
  • 9 kommenttia
  • 271 katselukerrat

Käyttäjätaso 2

Eli huomasin Elisa Viihteen määräaikaisuuden (tarjous kuitu+Viihde yhteensä 39,90€) päättymispäivää tarkistaessani että minulla on Viihde Viaplay kahteen kertaan ja kummastakin muodostuu laskua 12,99€/kk, sopimusnumerot on eri kaikissa kolmessa, muistelisin kysyneeni tätä joskus aspasta mutten muista mikä silloin mainittiin syyksi, miksi Viihde Viaplay laskutetaan kahteen kertaan?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Apez 19 November 2022, 14:28

Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Käyttäjätaso 2

asia ratkaistu

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @Apez, huippujuttu että asia ratkesi jo 🙂 haluatko jakaa vielä tänne että mikä ratkaisu asiaan löytyi ja mitä kautta? Näin jos kukaan muu pähkäilee samanlaisen ongelman parissa, löytää vastauksen kätevästi täältä. 😊 

Periaatteessa mikään ei estä siis avaamasta toki useampaa Elisa Viihde Viaplay -sopimusta saman asiakkaan nimiin, ja joskus tämä voi olla ihan tarkoitusperäistäkin jos esimerkiksi Viaplayssa oleva viiden laitteen ja kahden aktiivisen katselustriimin raja ei riitä oman talouden katselutarpeisiin. 🤔 

Käyttäjätaso 2

Morjes @Apez, huippujuttu että asia ratkesi jo 🙂 haluatko jakaa vielä tänne että mikä ratkaisu asiaan löytyi ja mitä kautta? Näin jos kukaan muu pähkäilee samanlaisen ongelman parissa, löytää vastauksen kätevästi täältä. 😊 

Periaatteessa mikään ei estä siis avaamasta toki useampaa Elisa Viihde Viaplay -sopimusta saman asiakkaan nimiin, ja joskus tämä voi olla ihan tarkoitusperäistäkin jos esimerkiksi Viaplayssa oleva viiden laitteen ja kahden aktiivisen katselustriimin raja ei riitä oman talouden katselutarpeisiin. 🤔 

ei, en halua jakaa, ja nyt EI ENÄÄ VASTAUKSIA TÄHÄN KETJUUN KIITOS!

Mulla on kanssa premiun boxi maksettu kokonaan, mutta kun on lisäpalvelussa se viaplay tilattu niin maksan siksi silti sitä boxin hintaa 23 euroa, että viaplay toimii eli 12 e jotain... Eli ei mitään järkeä ENÄÄ ..EI MITÄÄN. puran koko sopimuksen. Ja se on helvetin vaikeeta. Chat ei toimi... ruuhkaa. No varasin soittoajan jonnekin 8.12 päivään koska se oli ensimmäinen soittoaika. Jotain sieltä soitettiin eilen että Osta osta Osta tabletti. Sanoin että voisin ostaakin sen jos sen viaplayn lopettaisit. Siinä puhelussa kuulemma sotilasarvo riittänyt siihenkään. OmaElisassa muka saisi mutta vi**t. En saa. Ota yhteys asiakaspalveluun no joo ei pääse. Ruuhkaa vaan No sitä en epäile. Eli on tehty vaikeaksi ihan tahallaan

Sellanen dna toimii ja ilmaset puhelut ja nopea palvelu. Halvempi ja joka tavalla paljon parempi. Eli vaihtoon menee.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Mulla on kanssa premiun boxi maksettu kokonaan, mutta kun on lisäpalvelussa se viaplay tilattu niin maksan siksi silti sitä boxin hintaa 23 euroa, että viaplay toimii eli 12 e jotain... Eli ei mitään järkeä ENÄÄ ..EI MITÄÄN. puran koko sopimuksen. Ja se on helvetin vaikeeta. Chat ei toimi... ruuhkaa. No varasin soittoajan jonnekin 8.12 päivään koska se oli ensimmäinen soittoaika. Jotain sieltä soitettiin eilen että Osta osta Osta tabletti. Sanoin että voisin ostaakin sen jos sen viaplayn lopettaisit. Siinä puhelussa kuulemma sotilasarvo riittänyt siihenkään. OmaElisassa muka saisi mutta vi**t. En saa. Ota yhteys asiakaspalveluun no joo ei pääse. Ruuhkaa vaan No sitä en epäile. Eli on tehty vaikeaksi ihan tahallaan

Sellanen dna toimii ja ilmaset puhelut ja nopea palvelu. Halvempi ja joka tavalla paljon parempi. Eli vaihtoon menee.

Moikka @p.i.a. ja pahoittelut tilanteesta. Laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin katsotaan asiaa tarkemmin 🙂

Mulla kävi sama juttu elisa laskuttaa visalta 12.99e ja sit saman puhelin laskulla. Todella hienoa. Mites jos sama källi on tapahtunut tuhansille ihmisille, kuinka paljon elisa on netonnut turhasta. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Mulla kävi sama juttu elisa laskuttaa visalta 12.99e ja sit saman puhelin laskulla. Todella hienoa. Mites jos sama källi on tapahtunut tuhansille ihmisille, kuinka paljon elisa on netonnut turhasta. 

Vaikuttaa siltä, että sinulla on Viaplayn sivujen kautta tilattu kuukausitilaus ja Elisan kautta tilattu Viaplay aktiivisena päällekkäin. Päällekkäinen tilaus kannattaa sulkea kyllä ehdottomasti. Halutessasi voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tai Viaplayn asiakaspalveluun, niin saadaan tilannetta tutkittua lisää.

 

Viaplayn asiakaspalvelu Facebookissa

Elisan asiakaspalvelu

Enhän mä oo tilannut mitään päälekkäin. Mulle sanottiin et viaplay on nyt elisaviaplay. Miten te voitte väittää että ihmiset tilaa päälekkäin . Kyllä tämä on kuluttajaasiamiehen keissi. Kuka laskuttaa ja ketä ja kuinka paljon on turhaa maksettu. Elisan kanssa on jatkuvasti jotain ongelmia laskujen tilausten kanssa. Tää on huippu tammikuun alusta rupes visalle tulee viaplayn laskuja sitä ennen oli lasku puhlin lanssa. Ja sit yhtä äkkiä muuttu et maksaa visalla ja omalasyjen kautta..

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Enhän mä oo tilannut mitään päälekkäin. Mulle sanottiin et viaplay on nyt elisaviaplay. Miten te voitte väittää että ihmiset tilaa päälekkäin . Kyllä tämä on kuluttajaasiamiehen keissi. Kuka laskuttaa ja ketä ja kuinka paljon on turhaa maksettu. Elisan kanssa on jatkuvasti jotain ongelmia laskujen tilausten kanssa. Tää on huippu tammikuun alusta rupes visalle tulee viaplayn laskuja sitä ennen oli lasku puhlin lanssa. Ja sit yhtä äkkiä muuttu et maksaa visalla ja omalasyjen kautta..

Tilaukset eivät tapahdu itsekseen ja maksukortin tiedot on syötettävä tilaukselle, jonka jälkeen myös tunnistautuminen tapahtuu verkkopankkitunnuksilla. Laskulle tilatessa myös tunnistautuminen, mutta ei maksukortin tietoja. 🤔 Toki voit kuluttajaneuvonnan kautta asian kierrättää, koska sitä varten se on olemassa. 😊

Osallistu keskusteluun