Elisa Etudiili asiakkaille

Tuote: Puheliittymät

DNA Etudiili sitouttaa asiakkaat.

Ehdotan, että Elisa Etudiili sitouttaisi myös. Miten?

Etudiilillä asiakas sitoutuu olemaan DNA-asiakas 12 kk nauttiakseen huippudiilistä, sen lisäksi Etudiili-asiakas on oikeutettu muihin etuihin: henkilökohtaisia Etudiili-asiakasetuja tavaroista. Puhelimia halvemmalla kuin kampanjahinnat, eli asiakkaille vielä 20 euroa halvemmalla. Esim. 499 euron puhelin kaikille 299 eurolla, kaikille asiakkaille 279 euroa. Etudiili-asiakkaat saavat DNA Kaupoista 10 prosentin alennuksen varavirtalähteistä, kaapeleista, latureista, suojakuorista, panssarilaseista… Jos ostetaan uusi puhelin, etudiiliä nauttiva asiakas saa laiteasennuksen kaupan päälle: suojakuoren, panssarilasin laitto, roskien vienti, kuulokkeiden asennus ja koko järjestelmä etusivulle asti. Avustetaan yhteystietojen, valokuvien siirrossa ja maks. 3 sovelluksen asennuksessa. Etudiili voimassaoloaikanaan ei anna operaattorille lupaa vaihtaa liittymätyyppiä tai nostaa sen hintaa, eli hintatakuu ja hintaetu. Asiakkaille räätälöityjä etuja, joista vain Etudiili-asiakas voi nauttia. Ohituskaista uutuuspuhelimiin yms. Sitova varaus ja puhelin DNA Kaupasta jne. julkaisupäivänä. Nyt saan DNA Etudiilissä rahanarvoisia etuja, mutta kun olen Elisan asiakas myös, niin esim. Shopitissa ei ole mitään asiakasetuja, ei etuhintaa mistään, ei alennusta, se tuntuu turhauttavalta.  Siksi laturit yms. haen muualta. Jos tilaa netistä DNA:lta, saa rahanarvoisen €5 kupongin DNA Kauppaan esim. Ratinan kauppakeskuksessa tai Launeen kauppakeskuksessa. Missä tällaisia etuja on Elisalla asiakkaille?

Joka ei missään nimessä halua määräaikuista Elisa etudiiliä, nauttii huonoimmista eduista. Tällä tavalla DNA:lla pysyy CHURN alhaalla, koska asiakkaat saavat etuja vähän kaikesta.

Säästöä syntyy vousitasolla todella paljon eikä pelkästään liittymissä.

Ei niitä numeronsiirtoja ja kortinvaihtoja jaksa, joten tällä saivat siellä minut sitoutettua ja neljä vuotta paketissa huhtikuussa 2020, viides alkaa. Jos saa liittymät puoleen hintaan, kuten tapauksessani, rahanarvoisia lisäetuja muualta niin ei siinä paljoa pallo jalassa paina...etenkin kun muualta saa vaan kalliimmalla. Lisäksi liittymiä vaihdettaisiin vähemmän operaattorin sisällä, koska minun kannattaa sitoutua vuoden ajan valitsemaani liittymään.

Etudiili ei ole siirrettävissä toiseen liittymään.

Tuolla menolla jossa siirretään, odotellaan, heitetään simmit roskiin, ketä se hyödyttää? Palkitkaa nykyisiä pitkäaikaisia asiakkaita etudiileillä ja churn laskee automaattisesti.

Kun täällä on tämä yksi DNAn mainosmies hehkuttamassa tuon operaattorin erinomaisuutta joka suhteessa ja joka rintamalla, niin piti tarkistaa tarjonta.

DNAlta saisin nykyistä Elisan liittymääni täysin vastaavan maksamalla enemmän, tosin vain ensin euron 12 kk ja sen jälkeen 2 euroa. DNAn ja Elisan liittymävalikoima on lähes sama eli mitään kunnollisia vaihtoehtoja eikä kilpailua ei ole julkisesti

Kaiketi se kilpailu käydään niillä tiskin alta liittymillä, joiden kohteeksi en ole päässyt/joutunut. Johtuu varmaan liittymän markkinointikiellosta.


Kyllä niitä tarjouksia saa, täytyy vaan avata suu. Ketterä suu saa alennuksia kuin alennuksia. Tässä on annettu Elisalle 50 senttiä, joilla he saisivat palkittua asiakkaitaan, ilman tuota ikävää simmikorttinumeronsiirtorumbaa. Miten kauan voidaan katsella asiaa vierestä että vanha asiakas on vain rasite ja pois vaan jos alennusta haluat. Muualla kehitetään asiakasetuohjelmia, eikä tämä ole mainos, tai tämä on mainos. Tämä on mainos Elisalle kuinka he voisivat kehittää omia asiakasetuohjelmiaan ja vähentää näin suureksi käyvää asiakaskatoa.

Minä olen jo menetetty kilpailijan etudiiliin, mutta Elisa voi lakata menettämästä lisää.

Nyt soi Limelight - Touch Me (All Night Long) (Justin Corza Meets Greg Blast Remix).


Ehkä jollekin tuollainen DNAn Etudiili-palvelu antaa jotain, muttei meille mitään.

Meille esim Elisan liittymien S-Bonus antaa joka kuukausi jokusen euron eli 3% tai enemmän takaisin.


Se on tuo pinkin tiukka pihtiote paha paha. Huonon  ja väärän valinnan tunnustaminen on vaikeaa.OmaElisassa on asiakasetuja, en tosin ole tarkemmin tutustunut niihin kun ei ole ollut tarvetta. Tiedä sitten miten poikkeavat pallo jalkaan Etudiileistä.


Kiitos ideasta! Saako tämä idea kannatusta muilta?


Se on tuo pinkin tiukka pihtiote paha paha. Huonon  ja väärän valinnan tunnustaminen on vaikeaa.OmaElisassa on asiakasetuja, en tosin ole tarkemmin tutustunut niihin kun ei ole ollut tarvetta. Tiedä sitten miten poikkeavat pallo jalkaan Etudiileistä.

Asiakasetuja OmaElisassa, oletko tosissasi.

Juuri tarjotaan 32,90 arvoisen liittymän vuodeksi 22,90 euroa. Minähän saan tuolla summalla juurikin pinkiltä käyttää nettiä, viestjä, puhetta lähes kolmen (3) kuukauden ajan!!! Mikä etu?!

HartsaX, hyvä huomio. MUTTA.

Jos puhutaan suoraan niin tuo bonus syrjii asiakkaita Elisalla. Kerron miten.

  1. Bonus on kytkettävissä vain JOIHINKIN, yleensä kalliimpiin liittymiin. Tämä rajaa suurimman osan asiakkaista pois, jotka EIVÄT halua €32,90 liittymiä. Piste Elisa Etudiilille. Se on kytkettävissä kaikkiin Elisan liittymiin toteutuessaan.
  2. Bonus palauttaa rahat vain, jos ensin sijoittaa sata (100) euroa erääseen kauppaketjuun. Tämä rajaa suurimman osan pois, koska monellakaan ei ole varaa heittää €100 vaikka sen olisikin saanut sijoituksena sisään. Jälleen kerran piste Elisa etudiilille, sen saa käyttöön ilman sijoituksia rahallisesti: riittää että tekee diilin vaikka kotisohvalta.
  3. Bonuspalautus on jokaiselle erikseen, oman tason mukaan, ja pahimmillaan asiakas voi jäädä nollabonuksilla (jos bonuksiin menee vain liittymät). Jälleen kerran piste Elisa etudiilille, joka ei riipu asiakkuuden laajuudesta, eikä vaadi ostoksia kumppaneilla.

Kiistaton voittaja asiakasetuna on siis Elisa etudiili!

Minulla on kyllä S-bonus ilmaisen pankin takia ja ELISA tuplalaajakaista 50+50 €9,90 menee bonuksiin, siitä kiitos pääsen tänään vielä 2,5 prosentin palautustasolle (bonus ja maksutapa).

Tämä EI korvaa oikeaa etua, jossa saisin Elisan myymälöistä alennuksia lisätarvikkeista, puhelimen näytön puhdistuksia, apua puhelimen käyttöönottoon Elisalta ostettuna, liittymiä Etudiili-hintaan saati mitään muutakaan aiemmin mainittua etua. Siksi ääni Etudiilille. Se sitouttaisi asiakkaat. Asiakkaat olisivat nähneet palkintoja asiakkuudesta.

Se antaisi oikeaa etua, joka ei olisi riippuvainen sijoituksista osuuskauppaan yms.

Elisan etudiili voisi olla myös houkutin siirtää liittymät Elisalle.

Sellainen etu jonka saamiseen tarvitaan 100 euron sijoitus ei ole etu!!!

Nyt soi Brennan Heart - Show Your True Colors (I AM HARDSTYLE 2019 Anthem) (Original Mix).


No kyllä OmaElisassa on niitä kaipaamiasi laitetarjouksia, itselleni oli ainakin 10 erilaista luuria etuhintaan tyrkyllä.


No kyllä OmaElisassa on niitä kaipaamiasi laitetarjouksia, itselleni oli ainakin 10 erilaista luuria etuhintaan tyrkyllä.

Kyllä, saatko ne Elisan asiakkaana 20 euroa halvemmalla?

Siis noista tarjoushinnoista. Ne ovat ihan julkisia tarjouksia, eivät henkilökohtaisia. Jotka OmaElisassa näkyvät, näin ollen EIVÄT OLE asiakkaalle kohdennettuja tarjoushintoja.

Elisa Etudiilissä olisi mahdollisuus ostaa tarjousluureja vieläkin halvemmalla.

Ääni Elisa Etudiilille. 20 euroa pois jo valmiiksi alennetuista puhelimista.

Asiakasetuhinta. Et tainnut ihan ymmärtää mitä asiakasetuhinta Etudiili on muualla. Ja miten se voisi palkita Elisan asiakkuutta, jos sinulla on sellainen. Alennuksia, hintatakuuta, palkintoja.

Liittäkää vaikka arvonnat mukaan, vain taivas on rajana!

Kunnollinen Asiakasetuohjelma olisi uppoavan laivan pelastus, mitä Elisa nykyään valitettavasti edustaa kasvavilla CHURN-arvoilla ja ihmisten siirtoyrityksiä saadakseen mitä heille kuuluu: parempaa hintaa, asiakaslähtöisempää palvelua ja huomiota asiakasuskollisuudesta.

Elisa Etudiili on viimeinen tilaisuus estää laivan uppoamisen.

Nyt soi Ran-D - Zombie (Original Mix).


Se on mulle ihan sama jos jostain parin kolmen sadan euron pilipali-luurista saa parikymppiä alennusta, kun en ole moiseen hintaluokkaan sekaantumassa.  Ostan laitteita yleensä tarpeen mukaan, en tarjousten. Pelkäätkö, että et pääse Elisan asiakkaaksi CHURN-lukujen perusteella? Ei kuule Elisa mihinkään uppoa, “6,90”-liittymien myyjien laivat ovat jo uponneet. Niin vain pinkkikin meni norskeille.  Kyllä sinut otetaan ilomielin vastaan Elisan asiakkaaksi, tosin tie on kivikkoinen. Mutta pääsee pahan pinkin pihtiotteesta, kun noin paljon aiheuttaa porua.


Se on mulle ihan sama jos jostain parin kolmen sadan euron pilipali-luurista saa parikymppiä alennusta, kun en ole moiseen hintaluokkaan sekaantumassa.  Ostan laitteita yleensä tarpeen mukaan, en tarjousten. Pelkäätkö, että et pääse Elisan asiakkaaksi CHURN-lukujen perusteella? Ei kuule Elisa mihinkään uppoa, “6,90”-liittymien myyjien laivat ovat jo uponneet. Niin vain pinkkikin meni norskeille.  Kyllä sinut otetaan ilomielin vastaan Elisan asiakkaaksi, tosin tie on kivikkoinen. Mutta pääsee pahan pinkin pihtiotteesta, kun noin paljon aiheuttaa porua.

Saahan siitä maksaa €999 pouhelimesta, minulle se on vain työkalu.

Sitä paitsi Etudiili antaa etua myös kalleimmista puhelimista. Enemmän etua tosin tulee, jos jättää kokonaan päivittämättä. Silloin etu on 100%. Itse käytän puhelimia 2-4 vuoden ajan.

Vaikka ostankin sitä “halvinta rihkamaa”. Toimii kuin junan vessa.

Sillä soitetaan puheluita, lähetetään tekstareita ja suoratoistetaan musiikkia.

Nykyinen luuri DNA Asiakasetuhintaan €189, julkinen €199, ovh oli yli vuosi sitten €229.

Silloin oli tuorejulkistus, joten vasta viime vuonna luuri nähtiin €129 Asiakasetuhintaan.

90-luvulla en ole kaivannut €999 iPonyä, enkä kaipaa sitä nytkään.

Silloin riitti lankapuhelin, Tamagotchi, ulkopelit ja NIntendo eikä ollut hajuakaan simmistä.

Nyt soi Da Tweekaz - Born In The 80’s (Extended Mix).


Bonus syrjii? Hyvät hyssykät! Sen satasen saa takaisin kun eroaa ja siitä maksetaan korkoa koko ajan. Se on siis sijoitus. Tuo osuusmaksu (taisi olla 30 mk, arvo nyt 100 euroa) on tienattu takaisin kymmeniä ja kymmeniä kertoja. Yhtä hyvä diili oli muuttaa HPYn vuokraliittymä osuusliittymäksi silloin vuonna 1 ja 2.

Etudiili, onko se kaikille tasapuolinen? Alennuksen saa vain ostamalla ylihintaista tavaraa operaattorin kaupasta. Entäs jos siellä ei ole? Ethän sinäkään hpguru saanut luureillesi 10%n alennusta DNAn kaupasta, piti hakea Verkkokaupasta.

Joku tietojen siirto, kuinka moni tarvitsee? Ei koskaan, paremmin tekee itse, ei mitään raketti tiedettä. Samalla saa turhat roskat pois, ei sitä liikkeessä osata.

Yhtään tarviketta en ole ostanut Elisan myymälästä, siellä kun ei ole tai muualta saa halvemmalla.

Nykyinen puhelin 09/19 Elisalta 299 €, hinta ennen kesää 399 €.

On tyhmää maksaa liikaa - Gigantti (ei enää niin halpa).

 


Bonus syrjii? Hyvät hyssykät! Sen satasen saa takaisin kun eroaa ja siitä maksetaan korkoa koko ajan. Se on siis sijoitus. Tuo osuusmaksu (taisi olla 30 mk, arvo nyt 100 euroa) on tienattu takaisin kymmeniä ja kymmeniä kertoja.

Etudiili, onko se kaikille tasapuolinen? Alennuksen saa vain ostamalla ylihintaista tavaraa operaattorin kaupasta. Entäs jos siellä ei ole? Ethän sinäkään hpguru saanut luureillesi 10%n alennusta DNAn kaupasta, piti hakea Verkkokaupasta.

Joku tietojen siirto, kuinka moni tarvitsee? Ei koskaan, paremmin tekee itse, ei mitään raketti tiedettä. Samalla saa turhat roskat pois, ei sitä liikkeessä osata.

Yhtään tarviketta en ole ostanut Elisan myymälästä, siellä kun ei ole tai muualta saa halvemmalla.

Nykyinen puhelin 09/19 Elisalta 299 €, hinta ennen kesää 399 €.

On tyhmää maksaa liikaa - Gigantti (ei enää niin halpa).

 

POKissa korkoa ei makseta enää sijoitukselle Pirkanmaan osuuskauppaan ja sen satasen saa vasta vuoden kuluttua eron jälkeen. Minun luuri on DNA:lta ja olen varma että seuraavatkin.

Jos et usko, voin tarjota kuitin. Olen niin vakuuttunut kyseisestä operaattorista, että omalla kohdallani olen suorastaan ylpeä siitä, että luurini, kassi kuin liittymäkin on sieltä.

Kiitos tämän ylellisen palvelun putiikissa, ettei ole mitään syytä tyytyä vähempään.

Tämä on mahdollista, koska tuokin meni enemmistön päätöksellä.

Itse asiassa KAKSI viimeisintä luuria DNA:lta. Kolmas lahjaksi.

Minähän sain sieltä romuluurista €99 rahaa takaisin €40, uusi asennettiin käyttökuntoon, suojakuori asennettiin, simmit vaihdettiin ja kuulokkeet liitettiin kiireettä. Sain palvelua.

IKivanhasta romupuhelimesta €40 takaisin, aika jees.

Etudiiliin nimittäin ainakin ennen kuului, että kapulanvaihdossa DNA-asiakkaalle enemmän.

Minua palvellaan Ratinan myymälässä aina ja siksi pouhelimet ostetaan vain sieltä.

Riitti, että sain kerran palvelua kun tulin ostamaan €249 arvoisen luurin 199 eurolla, ja vielä vanhasta romusta hyvitettiin €40, ostin suojakuoret, panssarilasit, kuulokkeet kaiken sieltä. Minua palveltiin kuin olisin ostanut 20 000 euron edestä. Nyt ostan aina. DNA:lta.

Missään muualla palvelu ei ole ollut näin ammattimaista.

Ja olen sentään ostanut kolme pouhelinta sieltä viime vuosina ja muutaman historiassa.

DNA Ratinan palvelu on niin mahtavaa, että siinä jää ihana fiilis loppuelämäksi! Kun käyn Elisa Ratinan myymälässä, ei ole samanlaista fiilistä että olisin tervetullut… Joten kolkko tunnelma, ei asikkaiden etuja, ei kahviautomaattia, ja maksullinen Omaguru.

Kun toisaalla se kuulu asiakkuuteen että luuri laitetaan käyttökuntoon.


Elämä on valintoja, jotka kukin tekee omien kriteeriensä ja mahdollisuuksiensa mukaan.

Onneksi meillä sentään on mahdollisuus joissain osissa valtakuntaa valita kolmesta operaattorista, vaikka niiden valikoimat ovat lähes yksi yhteen, eroa on vain logon värissä. ;-)  HUOM! Mielipide, ei absoluuttinen totuus.

Ja sitten muihin aiheisiin!

 


Tämä idea ei ole saanut nyt tuulta purjeisiin muilta käyttäjiltä, joten toistaiseksi tätä ei ainakaan olla totetuttamassa. :relaxed:  Toki jos kannatusta tulee niin keskustelua voi edelleen avata.


Me a(a)siakkaat kyllä osaamme tehdä valinnan, jos Elisa ei halua palkia uskollisia asiakkaita.


Kyllähän tuo Elisa Etudiili tietyllä tapaa olisi oikein hyvä, muttta en liittymätyyppiin itse haluaisi sitoutua määräaikaisesti, kun vertaa nykyisiä joissa toki hinta on voimassa sen kyseisen ajan eli 12 tai 24kk, mutta silti nykyään Elisalla niissä ei ole kuitenkaan määräaikaisuutta ja liittymätyyppiä saa vaihtaa kuitenkin ja operaattoria.

 

Toki olen itse jo monta vuotta ollut Elisan asiakas ja mielellään haluan ne S-Bonuksetkin:slight_smile:  En koe opetaattorin vaihtoa itseni kohdalla pakollisena, kun olen ollut erittäin tyytyväinen Elisaan ja ei ole koskaan ollut mitään hankaluuksia.

 

OmaElisassakin jotain etuja toki ja uudessa OmaElisassa jotain salaisia etuja, tosin en tiedä onko ne samat kaikille asiakkaille ja muillekkin.


Ei toteuteta = EI KIINNOSTA.

Hei, tulen takaisin kehumaan Etudiilin toimivuutta.

Tilasin lauantaina isälleni puhelimen noutoon huomiseksi Ratinaan (tiedätte kyllä mihin kauppaan). Isäni antoi rahat mukaan, koska käyn usein busseilla milloin missäkin ja hoitui samalla. Petyin hieman, koska Ratina olikin kiinni koronan takia. Minä en kuitenkaan luovuttanut. Onneksi koronan takia pääsen Tampereelle 10 minuuttia etuajassa.

Paunun bussit ajelevat ihan tyhjinä kun ei hyvää päivää uskalleta ulos mennä enää.

Koronan takia oli kiinni ovet myös ELISA ja TELIA myymälässä.
Lähdin Turtolan DNA myymäläänne ja ovi aukesi jo ennen kello 12 missä pääsin palveltavaksi kun paikkaa vielä imuroitiin 12 aukaisuun. Puhelin 119 euroa, normaalisti 199 (meidän lähipuljussa elektroniikkaa tarjous oli 165... eli säästö on huikea). Sen lisäksi meillä 4 kpl liittymiä perheessä Etudiilinä ei vain hyvään, vaan parhaaseen hintaan. Niin me saatiin juuri Etudiilin takia 10% paremmankin tarjouksen.

Mielestäni kun 29 eurosta vähennetään 12 euroa, niin kyseessä EI ole 10% alennus joka tuohon ETUDIILIIN kuuluu joten ihmettelen oikeasti tätä edelleen miksi ostan aina luureja sieltä. HIenoa operaattoripalvelua. Herääkin kysymys, että mitä olisin saanut Elisalta???

Kaikki normaalihintaan…
Meillä siis 4 kpl liittymiä Etudiili-sopimuksella määräaikaisella.
Myyjä huomioi tämän ja antoi meillä official suojakuoresta 12 euroa pois. 29 euroa ja 17 lienee ollut kuoren hinta! Jouduin palauttamaan rahaa isälleni, koska olen rehellinen.


Hän oli ihmeissään miten pääsin näin halvalla, kun alunperin varattiin 200 euron edestä seteleitä, juurikin tuohon "lähikauppaan elektroniikkaa".

Onneksi tajusin käydä DNA:lla missä aiemmatkin puhelinostokset on AINA tehty.

Lopputulos: näin halvasta luurista kuorineen äitikin kiinnostui, ja nyt minulla on oikea määrä rahaa, ja haen toisen Ratinan myymälästä huomenna. Kiitos hyvästä palvelusta!

Samsung A20e ja flipcover official 146 euroa, tämä oli ryöstö!!! Huomenna toinen. Ratinassa.

Kiitos myös Elisalle hyvästä palvelusta, menetitte juuri pari puhelinhankintaa.

Elisa Etudiili - EI TOTEUTETA. Case closed & game over :D

 

Jos tiellä Elisalla oikeasti haluttaisiin arvostaa asiakkaita, joilla esim. täällä 4G mobiili ja talokaista 50+50 €9,90 ja €0 kk niin kyllä olisi etudiilitarjouksia myös… mutta onneksi sain muualta mikä mulle kuuluu eli etua asiakkuudesta. ja kunnon etua, ei rihkama etua kuten e-kirjoja.

Nyt soi Regain & Sub Sonik - Game Over (Radio Edit).


Itseasiassa jokin aikaa sitten tuli tekstarilla Elisalta tarjouksia puhelinkoneista ja olivat jonkin verran edullisempia kuin Elisan verkkokaupassa olevat.


Itseasiassa jokin aikaa sitten tuli tekstarilla Elisalta tarjouksia puhelinkoneista ja olivat jonkin verran edullisempia kuin Elisan verkkokaupassa olevat.

Kyllä, tästä juuri tämä Elisan myyjä puhuikin.Valitettavasti koko Ratinan kauppakeskuksen teletoimijat oli kiinni koronavirustilanteen takia. Kävin kuitenkin, jossa oli aiku Elisan ständi/Telian ständi. Telialla yritysliittymä ei oikeuta alennuksiin, mutta heillä ei ollut kyseistä luuria tuohon 119 e tarjoushintaan. Tarjosi C-morea in case kiinnostaa avata silmät. Minä sanoin heti, että tulinko ostamaan puhelinta vai c-morea? Sanoi kuinka paljon katselet tv, sanoin että ei ole koko vehjettä. Elisan myyntitykki puhui juurikin noista mainosviesteistä. Mikäli jokin tulee tarjoukseen hieman halvemmalla asiakkaalle osoitettuna, tulee siitä viesti. Haluamamme A20e oli 165 ovh 199. Tuli mieleen ihan Gigantti-tapahtuma 5v takaa kun tulimme ostamaan pesukonetta ja hyvänen aika jätkä esitteli pesukoneita joita toimitetaan myymälään 2 vkon päästä. Me sanoimme, että meidän pesukone on rikki ja pyykit pitää pestä TÄNÄÄn ei 2 vko päästä. Siispä tuo puhelinkin, se oli saatava tänään, eikä silloin kun Elisa lähettää viestin että nyt olisi tarjouksessa. Sita paitsi minulla on markkinointikielto Elisalle, joten mahtavatko lähetellä. Etujen, asiakasetujenkin pitää olla TYRKYLLÄ, www-sivuilla kuten kilpailevassa firmassa missä ne puhelimet ja etudiili-edut huomattiin muine asiakashintoineen. Siinä olisi Elisalla parantamisen varaa, jos vain haluavat. Onneksi etua oli saatavilla heti tänään muualla niin ei tarvinnut jäädä odottelemaan Elisalta viestiä… Onhan niitä kauppoja aiku muitakin.


Eikös nuo pinkin etudiilit ole käytännössä kaikille tarjolla? Itse ainakin yhden puhelimen hain sieltä etudiili hintaan


Eikös nuo pinkin etudiilit ole käytännössä kaikille tarjolla? Itse ainakin yhden puhelimen hain sieltä etudiili hintaan

Kaikille, mutta listatarjouksilla.

Moni ei ymmärrä etudiilin etua, jos ostat dna:lta tarjouspuhelimen, se ei ole etudiili. Etudiili laskee senkin puhelimen hintaa entisestään dna-asiakkaalle (puhelinliittymä, ei prepaid, tai laajakaista, mokkula ym), lisäksi lisätarvikkeista VÄHINTÄÄN 10% pois jo alennetuistakin hinnoista.

Lisätarvikkeet: kaapelit, laturit, kuoret, kuulokkeet ym ym.

Mielestäni Elisalla ei ole tällaista etudiili-systeemiä. Jossa siis olemalla asiakas saa tarjoushinnoista vielä lisää tarjousta. Mutta kuten moderaattori sanoi, niin kuulemma kannatusta ei ole…

Ehkäpä Elisan asiakkaita ei kiinnosta saada samaa made in china krääsää vieläkin halvemmalla.

Samoin kuin liittymissä, etudiili-liittymiä ei saa listalta alennuksella, vaan se on niistäkin hinnoista 40-60% pois määräajan vuoksi. Oma liitymä esimerkiksi 12,90 1 Mb rajaton, 6,90 euroa vuodeksi. Niin miksen pitäisi sitä siihen hintaan oli palloa tai ei, liitymän tarvitsen aina ja säästän esim. lisätarvikkeissa. Juuri tänään ostin 29 alkuperäisen euron Samsung-tarvikkeen hintaan 17 euroa vain sillä, että he löytävät liittymäni tietokannoistaan.

Lisäksi ko. paikassa keskittämällä saa etuja mm. pantaliittymistä. Pysyviä etuja, jotka eivät pääty koskaan. Eli mitä enemmän on asiakkuutta, sitä paremmat edut. Minä vain unelmoin, että Elisa joskus palkitsisi asiakkuudesta eduilla! Juurikin etudiileillä ja esim. ko. operaattori tarjoaa Elisa TV -kaltaisen palvelun puoleen hintaan jatkuavana etuna… jos on liittymiä…

Ja se on ihan hyvä palvelu, mitä on ehtinyt tutustumaan 3 kk ilmaiseksi ennen varsinaista laskutusta. Rajaton tallennustila, rajattomasti tallennussääntöjä ym. Toimii puhelimellakin.

Minulle ei ole Elisa tarjonnut Elisa Viihdettä puhelimeen/koneelle/tablettiin puoleen hintaan jatkuvana etuna vaikka on tuplalaajakaista kyseiseltä operaattorilta. Ja 1 kk ilmaiseksi.

Sinänsä ymmärrän että Elisan foorumilla Elisan asiakkaat sekoittavat tämän hauskan “etudiilin” normaaleihin tarjouksiin, mutta sitä se ei ole. Ehkä on aika Elisankin lanseerata Etudiilin, että asiakkaanne ymmärtäisivät mitä hyötyä Elisa Etudiilistä olisi. Itse tiedän jo.


Etätyön jälkeen kävin Ratinassa.

Elisalla ensin. 149 myi luuria, eikä asiakkaana mitään alennusta suojakuoresta 29. No sitten kysyin että mahtaako kapulanvaihtotoimia. J5 2016, romu on 4 v käytössä, mutta käynnistyy.

No siinä olisi antanut ihan ok summan, mutta ei se alenna sitä luurinhintaa 129 eikä se poista suojakuroesta 2,90. Eilinen kauppakeskus Turtolan DNA-myyjä oli hyvällä tuulella kun hyvitti -12 euroa suojakuoresta tai sitten itse olin niin vakuuttunut, että “hyvää ei kannata vaihtaa”.

Ihmettelen sitä vieläkin KUINKA se pisti laskuuni rivialennuksena 12 euroa pois Samsungin alkuperäisestä Flipcoverista. Olenko hyvä puhumaan, vai oliko minulla hieno kassi, jota kän kehui. “Olet tehnyt oikean valinnan myös kassin osalta” ja onhan minulla toinenkin kotona.

Liittymän koti, puhelimien ostopaikka.

No se ei haitannut ollenkaan että nyt olikin normaali Etudiili 10%. Alennus sekin ja romu luurista täräytti 16 euroa tiskiin alennuksena. Minähän sanoin että pidä itselläsi. Se oli romuluuri. Mutta meni päälle. Suojus oli täysin kulunut. Lopulta siis toinen puhelinhankinta sieltä.

Elisa oli maksamassa 20 euroa romuluurista, mutta kaikki muu oli kalliimpaa.

Tämä romuluurikin oli sieltä, ja tietysti oma nykyinen. Ja monia muita, jotka mm. poistumassa uusien tieltä perheessä. Kumma kun Elisaa ei kiinnosta ottaa haltuun näitä ostoksia.

Ihan ei nyt Elisalla päästy kauppoja hieromaan, ainakaan 149+29 euron hinnoilla.

Ja normaalihintaisilla suojakuorilla. Siinä oli Elisa onnistunut, että sentään palvelu oli erityisen hyvää, vaikka jouduinkin ostamaan varsinaisen tuotteen sitten viereisestä puljusta. Kiitoksia ja miettikää vielä olisiko ETUDIILi tuonut teille ostavia asiakkaita myymäläänne ilmaiseksi, joilla Elisan asiakkuus… Oma Xiaomi Mi A1 on myös sieltä toisaalta, ja 2 vuotta 08/20.

Ostan uuden tokikin, ja sieltä mistä aina ennenkin.

Seuraavalla kerralla en edes mene Elisan kautta, Etudiiliä kun ei ole, niin ne ostokset kannattaa tehdä omalta osaltani muualla. Ostoksen teen heti kun puhelimeni on 2,5 vuotta.

Läppäreitä vaihdan viiden vuoden välein.