Ratkaistu muuten
Lista yleisimmistä virhe koodeista
Ensin alkoi kaapeliyhteys hävitä ja sen jälkeen myös nettiyhteys. Otettuani yhteyttä tukeen sain uuden digiboksin joka auttoi kaapeliyhteyteen. Viikko sen jälkeen nettiyhteys hävisi täysin eikä nettiboksi pystynyt enää löytämään taajuuksia. Taas soitto tukeen ja minulle kerrottiin että valkoisella boksilla iän myöten tämä oli tunnettu ongelma (sain jatkuvasti viestin virhekoodista 11 ja käskyn yrittää uudestaan myöhemmin. Sain uuden boksin (mustan Netgem 7800 kai) mutta virhekoodi 11 tulee edelleen esiin mutta kaikki näyttäisi pelaavan niinkuin pitääkin. Välillä saan myös ilmoituksen virhekoodista 2 ja nyt viimeksi eilen uuden virhekoodi ilmoituksen koodista 5. Haluaisinkin Elisan kehittävän listan virhekoodeista ja niihin liittyvistä yleisimmistä syistä. (Olen tietoinen että näihin ei välttämättä ole aina sama ongelma mutta yleisimmät syyt ja niksit niiden tarkistamiseen / korjaamiseen olisi hyvää palvelua)...
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi