Skip to main content
Keskustelu käynnissä

Ohjelmaoppaan uudistus: OLEN TYYTYMÄTÖN

Tuote:Elisa Viihde
  • June 15, 2026
  • 6 kommenttia
  • 110 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+5

Tässä voi ilmaista tyytymättömyyden ohjelmaoppaan uudistukselle ja kertoa miksi et ole tyytyväinen.

 

Jos kannatat uudistusta, käy ilmaisemassa se Ohjelmaoppaan uudistus: OLEN TYYTYVÄINEN

6 kommenttia

  • June 15, 2026

😡😡AARGH! AARGH!👎🏻👎🏻 Täyttä 💩💩. Palauttakaa vanha, kiitos!


Forum|alt.badge.img+11
  • Tietäjä
  • June 15, 2026

Olipa Elisalta hyvä ajoitus poistaa vanha ohjelmaopas ottaen huomioon tilanteen sen ja MTV3:n välillä. Olisi ehkä kannattanut odottaa, kunnes se olisi saatu sovituksi. Asiakastyytyväisyys ei tästä ainakaan parane.


eepuska
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön moderaattori
  • June 16, 2026
Päivitetty idean tilaUusi ideaKeskustelu käynnissä

  • Tulokas
  • June 21, 2026

Eikö sitä vanhaa saa mitenkään takaisin ?!?!

Onko Elisalla kuultu termiä “asiakastyytyväisyys”  ?

Menestyvillä yrityksillä on kaksi tärkeää asiaa: 1. asiakastyytyväisyys lyhyellä aikavälillä ja 2 asiakastyytyväisyys pitkäälä aikavälillä.  KAIKKI muu on toissijaista.

No joissain yrityksissä yrityksen tuotto ja omistajille jaetut osingot menevät kaiken edelle, mutta nämä yritykse eivät elä kauaa.


Täydellinen fiasko koko uudistus.

Mustalta pohjalta lukea valkoista tekstiä on todella vaikeata.

Uusi versio ei tunnista jo tallennettuja ohjelmia vaikka televisiossa ne näkyvät. Eikä kyseessä ole edes samana päivänä tehty tallennus.

Elisa ylimielisyydessään viitta kintaalla asiakkailleen kun tekee tarpeettomia muutoksia toimivaan järjestelmään.

Seuraavaksi tullee Uusi versio, minkä voi lunastaa hintaan +29,99/kk. Ja sieltähän se vanha toimiva versio onkin saatavilla, mutta vaan hiton paljon kalliimpana.

Olen todellakin pettynyt Elisan toimintaan.


Forum|alt.badge.img+1
  • Kommentaattori
  • June 22, 2026

Surkea. Enemmän turhaa ja vähemmän tarpeellista kerralla näytöllä, ylimääräistä skrollaamista tulee paljon. Ylivoimaisesti eniten risuja tulee kuitenkin ohjelmien tallentamisesta, miksi ihmeessä on poistettu mahdollisuus tallentaa muualle kuin oletuskansioon????? Älytön muutos, tekee tallenteiden hallinnasta painajaismaista. Ei ole yksikään Viihde-palvelua itse käyttävä tätä testannut ennen tuotantoon siirtoa, siitä ei ole epäilystäkään. Vanha takas ja tämä keskonen takaisin kammioonsa kehittymään.