Olen jo vuosia ihmetellyt, miksi Elisan vastaaja on niin pelkistetty verrattuna muihin operaattoreihin. Oikeastaan mitään asetuksia ei pysty muokkaamaan itse (siis tervehdysten lisäksi). Esimerkkinä jos haluaa muuttaa vastaajan kieltä, pitää soittaa aspaan. Lisäksi iPhonekäyttäjänä toivoisin visual voicemail-ominaisuutta. Telialla tämä on ollut jo pitkään. Lisäksi heidän vastaajassa viestit säilyvät about kuukauden ja se on muutenkin tosi muokattava. Asiasta kiinnostuneet voivat käydä itse katsomassa Telian vastaaja-sivulta kaikki ominaisuudet. Vai onko tämäkin taas sitä palvelulle ei ole tarpeeksi kysyntää / käyttäjiä?
Pidetään mielessä
Vastaaja kaipaa uudistusta
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

