Tuolla ohjetta:
Elisan Kaapeli-TV:n ongelmatilanteet
Tässä ohjeessa kerrotaan mitä asioita kannattaa tarkistaa ja tehdä ongelmatilanteissa ennen soittoa asiakaspalveluun.
Esim.
Kanavan kuvanlaadussa on häiriötä
Suurin osa digiboksien ja televisioiden häiriötilanteista ratkeaa tehdasasetusten palautuksella.
Jos asia ei ratkennut näillä ohjeilla, eikä alueellasi ole tiedossa olevaa laajempaa häiriötä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme häiriöilmoituksen tekemiseksi!
Vika/häiriöilmoituksen voi tehdä vaikka heti:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.
Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Onko tuota ongelmaa ollut siis nyt eilisestä asti vai jo pitemmän aikaa? 
Ongelma on ollut ollut joillakin kanavilla pitkään, mutta nyt yhä useammalla.
Ongelma on ollut ollut joillakin kanavilla pitkään, mutta nyt yhä useammalla.
Tee vika/häiriöiilmoitus, jos et vielä tehnyt.
Suoritin asennuksen uudestaan. Ei auttanut.
Onpa vaikea löytää, minne voisi valittaa viasta.
Suoritin asennuksen uudestaan. Ei auttanut.
Onpa vaikea löytää, minne voisi valittaa viasta.
Onkohan naapureillakin samaa vaivaa.
Siellähän oli eilenkin häiriötä, josko jäänyt vielä jotain:
Asiakastiedotteet
Korjattu: Häiriö Elisan kaapeli-TV-palveluissa Tampereella 9.3. klo 22:40 - 10.3. klo 14:28
Tuolta voi tarkastella alueen tilannetta:
https://elisa.fi/verkkoapuri/
Onhan tuolta tehtynä kommervenkit:
Elisan Kaapeli-TV:n ongelmatilanteet
Kanavan kuvanlaadussa on häiriötä
- Tarkista, että johdot ovat kunnolla kiinni, eivätkä ne ole tiukalla kiepillä tai puristuksissa esimerkiksi kirjahyllyn ja seinän välissä.
- Testaa toimivuutta toisella antennijohdolla suoraan seinän antennirasiaan (ilman välilaitteita, kuten antennihaaroittimia tai signaalivahvistimia).
Ym.
Tuossa vaihtoehtoja vika/häiriöilmoitukselle:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.
Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus
Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa › /Häiriöilmoitus
Tai:
Omaelisa /Asiakaspalvelu/Häiriöilmoitus
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset
Onneksi Elisa nostaa jälleen hintojaan, vaikka ei olisi mitään perustetta. Vuosi sitten nostettiin kympistä 11€/kk ja nyt se nousee eurolla 12€/kk. Toissa vuonna se oli kymppi ja sitä ennen 7€/kk.
Kyllä ne ensi vuonna taas keksii nostaa hintoja eurolla jollain hyvällä syyllä.
Toshiba tv ja Samsung tv:
En löydä tehdasasetusten palautusta Miten tehdään?
Toshiba tv ja Samsung tv:
En löydä tehdasasetusten palautusta.
Miten tehdään?
Toshiban telkkuihin:
Samsung telkkareihin:
@HDPIKSELIT
Ohjeissa nyt joihinkin malleihin sopivat polut, mutta jos ei nuilla onnistu, kerrotko sitten laitteiden tarkemmat mallit.
Tervetuloa mukaan OmaYhteisöön @HDPIKSELIT !