Olen yrittänyt tilata Katsomo+Urheilun, mutta aina tulee teksti “ Ostoskorin luonnissa tapahtui virhe”. Missä voisi olla vika?
Katsomon tilaus Kaapeli-tv:lle
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Kokeile toisella selaimella,tai Incognito/Yksityisessä tilassa.
Jos ei onnistu, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat Omaelisassa ma-pe 8-18
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa
Tai: Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

