Skip to main content
Vastaus

Katsomon tilaus Kaapeli-tv:lle

  • September 15, 2025
  • 2 kommenttia
  • 69 katselukerrat

Olen yrittänyt tilata Katsomo+Urheilun, mutta aina tulee teksti  “ Ostoskorin luonnissa tapahtui virhe”.  Missä voisi olla vika?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Kokeile toisella selaimella,tai Incognito/Yksityisessä tilassa. 

Jos ei onnistu, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-18

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai: Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

2 kommenttia

  • Vastaus
  • September 15, 2025

Kokeile toisella selaimella,tai Incognito/Yksityisessä tilassa. 

Jos ei onnistu, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-18

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai: Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • September 19, 2025

Mitä kautta yritit tehdä tilausta ja onnistuiko tilaaminen lopulta?

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@Pecos! 😊