Netti

  • 17 September 2021
  • 2 kommenttia
  • 82 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

Liikaa häiriöitä ositteessamme langattomassa netissä, yhteysongelmia ja pätkimistä yli 2 kk. 

Ohjasitte tänne kuulemma  jonkun korjaus miehen tänne ei käynyt ketään, sitten laitoitte 99e laskun jossa vika on selvitetty modeemi on rikki Okei. Ostimme uuden modeemin ei tapahtunut mitään. Otin Elisan taas yhteyttä kerroin uudesta modeemista. Asiantuntija sanoi laita viesti uudesta modeemista ei ollut hyötyä. Palautimme modeemin, laitoimme vanhaan modeemin takaisin päälle pari päivän päästä netti toimi en ymmärrä missä se vika nyt olikaan netti toimi sujuvasti! Elisalla on MAc-nro. Jos en maksa laskua niin joudun perintään. En vaa pysty tajuamaan miksi lasku pitää oikeesti maksa??!!  

Puoliso kävi osta lapsella puhelin Elisalta, ja puoliso ei ymmärrä suomea. Jos asiakas ei ymmärrrä suomea  pitääkö silti myydä Viihdettä, maksoin 2kk viihdettä en ees käyttänyt sitä koska en tiennyt että meillä’ on ees semmosta sopimusta.


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Noitten Viihteiden kanssa elisa on aika tökerö. Myyvät kaikille vaikkei ymmärrystä olisikaan. Siksi suosittelenkin nykyään kiertämää kaikki operaattorien kaupat kaukaa niin ei ainakaan tyrkytellä hirveemmin ylimäärästä. Jos kielimuurin saa todistettua niin mielestäni väkisin myyty Viihde tulisi peruuttaa.

 

Siitä laskusta kannattaa soittaa asiakaspalveluun ja selvitellä. Jos kotona ei mikään muuttunut ja netti nyt toimii on vika ollut muualla ja mielestäni lasku on aivan turha. Voihan tota Elisan vastauksesta riippuen käsitellä kuluttaja'asiamiehenkin kanssa,  jos siihen on tarvis.. Lähtökohtaisesti kyllä Elisan asiakaspalvelu ja laskutukseen olisin yhteydessä. Laskulla varmaan jotain numeroa mihin saa valittaa tarvittaessa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@AGron Ei kyllä nyt kuulosta siltä, että kaikki olisi mennyt ihan putkeen meidän osalta. 

Tuon viankorjauksen selvityksessä ja kulussa on selvästi ollut jotain epäselvyyksiä niin kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ niin saadaan tuo selvitettyä juurta jaksaen. 

Ja mitä tulee tuohon Elisa Viihteeseen niin kyllä myyntitilanteessa yhteinen kieli pitää löytää. Meillä sekä myymälöissä, että asiakaspalvelussa on henkilöitä ketkä puhuvat Suomen lisäksi muita kieliä joten jos ei osaa Suomea niin se ei ole este saamasta palvelua. Mutta kannattaa olla senkin asian tiimoilta yhteydessä asiakaspalveluumme. :)