Liikaa häiriöitä ositteessamme langattomassa netissä, yhteysongelmia ja pätkimistä yli 2 kk.
Ohjasitte tänne kuulemma jonkun korjaus miehen tänne ei käynyt ketään, sitten laitoitte 99e laskun jossa vika on selvitetty modeemi on rikki Okei. Ostimme uuden modeemin ei tapahtunut mitään. Otin Elisan taas yhteyttä kerroin uudesta modeemista. Asiantuntija sanoi laita viesti uudesta modeemista ei ollut hyötyä. Palautimme modeemin, laitoimme vanhaan modeemin takaisin päälle pari päivän päästä netti toimi en ymmärrä missä se vika nyt olikaan netti toimi sujuvasti! Elisalla on MAc-nro. Jos en maksa laskua niin joudun perintään. En vaa pysty tajuamaan miksi lasku pitää oikeesti maksa??!!
Puoliso kävi osta lapsella puhelin Elisalta, ja puoliso ei ymmärrä suomea. Jos asiakas ei ymmärrrä suomea pitääkö silti myydä Viihdettä, maksoin 2kk viihdettä en ees käyttänyt sitä koska en tiennyt että meillä’ on ees semmosta sopimusta.