Vastattu

Ongelmallinen Budbee-kotiinkuljetus

  • 29 June 2021
  • 8 kommenttia
  • 375 katselukerrat

>>> Keskustelu >>>

Tilasin Elisalta eilen ma 28.06.2021 aamulla noin klo 07.30 Elisa viihde kanavakortin, Budbee-kotiinkuljetuksella (6.90€) ja toimituksen piti pääkaupunkiseudulla olla samana päivänä klo 1700-2200 välisenä aikana. Elisalta sain tilausvahvostuksen jo klo 07.26.
Budbee:stä tai kanavakortista ei tilausvahvistuksen jälkeen ole kuulunut mitään. Tour de France karkaa kohta näkymättömiin, ennen kuin saan kanavakortin.

Budbee:n palaute sähköpostiosoite ei toimi, yhteydenottolomakkeeseen ei kukaan reagoi, jos edes ovat sitä saaneet, eikä heillä ole puhelinnumeroa, johon voisi ortaa yhteyttä.

Elisa myy tuotteitaan kotiinkuljetuspalvelulla. Ei anna hyvää kuvaa palveluketjusta. Elisan aspa sanoi, että tuote on lähtenyt heiltä ja he eivät voi tehdä mitään asialle. Kannattaa miettiä keneltä tilaa, jotta tuotteet saapuvat perille sovitusti.

 

T. suivaantunut



EDIT // piilotettu asiakasnumero tunnistussyistä -draakki​​​​​​​

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jozo 30 June 2021, 14:48

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Moikka @Jozo ja tervetuloa OmaYhteisöön. 

Todella ikävä kuulla, että ei ole kaikki nyt tilauksen toimituksen kanssa mennyt putkeen, pahoitteluni siitä :( Olitko tilauksen jo saanut vai mikä tässä nyt oli lopputulema? 

Moi JJeeseJ,

Budbee vastasi palautelomakkeeseeni tänään klo 1100, etteivät ole saaaneet Elisalta rekisteröintiä uudesta toimituksesta, joten uusi yhteys puh. Elisa-aspa. Avulias aspa-henkilö päätti kaivella ongelmaa... lähetykseni ei ollut päätynyt Budbeelle.

Hän teki uuden tilauksen kanavakortilleni ja myöhemmin sain kompensaatiota "Kivusta & Särystä".

Joskaan Budbeen tekstiviesti seurantaa varten, eikä kanavakortti ole saapunut. Uusi päivä huomenna mutta hamuilemani Tour De France taitaa kohta olla ajettu

T. ...

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Moi JJeeseJ,

Budbee vastasi palautelomakkeeseeni tänään klo 1100, etteivät ole saaaneet Elisalta rekisteröintiä uudesta toimituksesta, joten uusi yhteys puh. Elisa-aspa. Avulias aspa-henkilö päätti kaivella ongelmaa... lähetykseni ei ollut päätynyt Budbeelle.

Hän teki uuden tilauksen kanavakortilleni ja myöhemmin sain kompensaatiota "Kivusta & Särystä".

Joskaan Budbeen tekstiviesti seurantaa varten, eikä kanavakortti ole saapunut. Uusi päivä huomenna mutta hamuilemani Tour De France taitaa kohta olla ajettu

T. ...

Okeii no hyvä, että osittain hommat selvisi. Toivotaan tottakai, että kortti ehtisi tulla ennen kun ajot on ajettu :)

Ei ole kanavakorttia vieläkään kuulunut. Taitaa Tour De France jäädä välistä. Tuleekohan Tv-2:lta kyykkää...?

Käyttäjätaso 5

No huh :disappointed_relieved:  nyt me selviteltäisiin tätä kyllä mieluusti enemmän täältäkin päästä että mistä oikein kiikastaa. Laittaisitko meille vielä @Jozo yksityisviestiä niin katsotaan asiaa yhdessä tarkemmin? Kiitos!

Moi,

Draakki, en keksinyt mistä yv lähetetään mutta tilanteen päivitystä:

2h sitten tuli postissa kirje, jossa ensimmäinen kadoksissa ollut kanavakortti tuli, eli ei Budbee-kuljetuksella. Aspan uuttaa tilausta ei vieläkään ole kuulunut. Kokeilenko tätä postissa tullutta korttia, vai onko se jo dellattu?

Käyttäjätaso 7

Draakki, en keksinyt mistä yv lähetetään mutta tilanteen päivitystä:

@OmaYhteisö-tiimi 

Käyttäjätaso 5

Moi,

Draakki, en keksinyt mistä yv lähetetään mutta tilanteen päivitystä:

2h sitten tuli postissa kirje, jossa ensimmäinen kadoksissa ollut kanavakortti tuli, eli ei Budbee-kuljetuksella. Aspan uuttaa tilausta ei vieläkään ole kuulunut. Kokeilenko tätä postissa tullutta korttia, vai onko se jo dellattu?


Sokrates vinkkasikin tuon meidän moderaattoriprofiilin sivun josta löytyy tuo oranssi namiska viestin lähettämiseen. 👍 

Onko tuo toinen kortti saapunut vieläkään vai onko tilanne ratkennut kuinka? 🤔

Osallistu keskusteluun