Vastattu

Ostoskori

  • 10 January 2022
  • 4 kommenttia
  • 217 katselukerrat

Aina kun yritän tilata KaapeliTV-kortille lisää katsottavaa tulee ilmoitus että “ostoskorin luonnissa tapahtui virhe”

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 11 January 2022, 13:31

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Löytyykö tuolta apuja:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/kaapeli-tv/ohje/kanavien-hallinnointi/

Ostoskorin luonnissa tapahtui virhe, kokeile uudelleen hetken päästä. Jos ongelma toistuu, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Käyttäjätaso 7

Kysy OmaElisa, Asiakaspalvelu, Chatista. Jos sininen Chatti pallo ei näy, niin klikkaa verkkokaupan puolelle ja takaisin, niin näkyy.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Tervetuloa OmaYhteisöön @JuSa76 
En osaa nyt suorilta sanoa missä vika. Kannattaa kokeilla tarvittaessa toisella internet selaimella ja jos ei auta niin ole yhteyssä asiakaspalveluumme https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ niin saadaan sitä kautta sulle tilattua lisää katseltavaa ja hommaa eteenpäin. :)