Skip to main content
Vastattu

Ostoskori

  • 10. tammikuuta 2022
  • 4 kommenttia
  • 283 katselukerrat

Aina kun yritän tilata KaapeliTV-kortille lisää katsottavaa tulee ilmoitus että “ostoskorin luonnissa tapahtui virhe”

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ

Tervetuloa OmaYhteisöön @JuSa76 
En osaa nyt suorilta sanoa missä vika. Kannattaa kokeilla tarvittaessa toisella internet selaimella ja jos ei auta niin ole yhteyssä asiakaspalveluumme https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ niin saadaan sitä kautta sulle tilattua lisää katseltavaa ja hommaa eteenpäin. :)

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • 4727 kommenttia
  • 10. tammikuuta 2022

  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 10. tammikuuta 2022

Ostoskorin luonnissa tapahtui virhe, kokeile uudelleen hetken päästä. Jos ongelma toistuu, ota yhteys asiakaspalveluumme.


  • 4727 kommenttia
  • 10. tammikuuta 2022

Kysy OmaElisa, Asiakaspalvelu, Chatista. Jos sininen Chatti pallo ei näy, niin klikkaa verkkokaupan puolelle ja takaisin, niin näkyy.


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1704 kommenttia
  • Vastaus
  • 11. tammikuuta 2022

Tervetuloa OmaYhteisöön @JuSa76 
En osaa nyt suorilta sanoa missä vika. Kannattaa kokeilla tarvittaessa toisella internet selaimella ja jos ei auta niin ole yhteyssä asiakaspalveluumme https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ niin saadaan sitä kautta sulle tilattua lisää katseltavaa ja hommaa eteenpäin. :)