Pitääkö ja miksi, maksaa täyttä hintaa netti ja kaapeli tv liittymästä kun koko ajan pukkaa häiriöilmoitusta elisalta. Mielestäni ei, koska liittymä ei toimi luvatulla tavalla. Miten saan hyvityksen
Näistä voi aina koittaa neuvotella toki. 🤔 Lähtökohtaisesti näissä on aina tietyt puitteet ja aikarajat korjausajalle annettu ilman, että annettaisiin minkäänlaisia hinnanalennuksia. Oikea osoite näissä on Elisan asiakaspalvelu: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . Voit myös laittaa viestiä X:ssä tai Facebookissa. 😊
Näistä voi aina koittaa neuvotella toki. 🤔 Lähtökohtaisesti näissä on aina tietyt puitteet ja aikarajat korjausajalle annettu ilman, että annettaisiin minkäänlaisia hinnanalennuksia. Oikea osoite näissä on Elisan asiakaspalvelu: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . Voit myös laittaa viestiä X:ssä tai Facebookissa. 😊
Näistä voi aina koittaa neuvotella toki. 🤔 Lähtökohtaisesti näissä on aina tietyt puitteet ja aikarajat korjausajalle annettu ilman, että annettaisiin minkäänlaisia hinnanalennuksia. Oikea osoite näissä on Elisan asiakaspalvelu: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . Voit myös laittaa viestiä X:ssä tai Facebookissa. 😊
Ei auta yhteydenotot mitenkää, ei vikailmoitukset eikä muutkaan reklamaatiot.
No useita katkoja elisan kaapeliliittymässä. Jatkuvasti tulee txt viestejä jossa ilmoitetaan katkoksista ja korjaustöistä. Eli liittymä ei toimi kuten pitäisi.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.