Väärinkäsityksestä rahastus?
Terve.
Ostin talon jossa on elisan kuitu ja kaapeli-tv. Vanha omistaja oli ollut yhteydessä elisan asiakaspalveluun ja kysynyt kuinka liittymien kanssa toimitaan uuden ostajan kannalta. Vastaukseksi hän oli saanut että "suljetaan liittymät, ja ottakoon uusi asukas omansa".
Noh, Kaapeli-tv oli käyty kytkemässä jostakin irti ja minulle koituisi tästä uudelleen kytkemisestä 430€:n maksu, mikäli haluan saada tv:n näkymään. Talon myyjäkään ei ollut tietoinen että tästä koituu tämmöinen posketon kulu minulle.
Menikö nyt ihan nappiin Elisa? Mielestäni tässä on suurimman virheen tehnyt asiakaspalvelija, joka on harhaan johtanut asunnon myyjää, eikä ole kertonut mitä liittymän sulkeminen todellisuudessa tarkoittaa ja mitä kuluja tästä aiheutuu uudelle omistajalle, mikäli hän aikoo kaapeli-tv:n käyttöönsä ottaa.
Kilpailijat kuulemma ottavat kyseisissä tilanteissa yhteyttä uuteen omistajaan ja kysyvät, että haluaako hän jatkaa kaapeli-tv:n käyttöä, koska uudelleen kytkettynä se maksaa mansikoita.
Ostin talon jossa on elisan kuitu ja kaapeli-tv. Vanha omistaja oli ollut yhteydessä elisan asiakaspalveluun ja kysynyt kuinka liittymien kanssa toimitaan uuden ostajan kannalta. Vastaukseksi hän oli saanut että "suljetaan liittymät, ja ottakoon uusi asukas omansa".
Noh, Kaapeli-tv oli käyty kytkemässä jostakin irti ja minulle koituisi tästä uudelleen kytkemisestä 430€:n maksu, mikäli haluan saada tv:n näkymään. Talon myyjäkään ei ollut tietoinen että tästä koituu tämmöinen posketon kulu minulle.
Menikö nyt ihan nappiin Elisa? Mielestäni tässä on suurimman virheen tehnyt asiakaspalvelija, joka on harhaan johtanut asunnon myyjää, eikä ole kertonut mitä liittymän sulkeminen todellisuudessa tarkoittaa ja mitä kuluja tästä aiheutuu uudelle omistajalle, mikäli hän aikoo kaapeli-tv:n käyttöönsä ottaa.
Kilpailijat kuulemma ottavat kyseisissä tilanteissa yhteyttä uuteen omistajaan ja kysyvät, että haluaako hän jatkaa kaapeli-tv:n käyttöä, koska uudelleen kytkettynä se maksaa mansikoita.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi


Mieluusti vielä välittäisin tästä palautteet eteenpäin ja muutenkin, jos on mitään mitä voimme vielä asian eteen tehdä, niin laitathan meille
Ja nettiliittymät sun muut, että jos elisa vain olisi toiminut asiallisena asiakaspalvelijana, olisi se saanut tuon summan moninkertaisena tulevien vuosien aikana. Asiakaspalveluun soittamisesta ei mitään hyötyä, pitäis varmaan saada isompi kiho kiinni että sais puhuttua asioista järkevästi.