Vaatiiko päivitystä kyseinen modeemi, koska yhteys katkeaa aika ajoin internetiin? Tai onko virusturvaohjelman (Nortonin) palomuuri ollut estämässä yhteyden?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kotiboksi Arris TG2492s
Katso alkuperäinen viestiVaatiiko päivitystä kyseinen modeemi, koska yhteys katkeaa aika ajoin internetiin? Tai onko virusturvaohjelman (Nortonin) palomuuri ollut estämässä yhteyden?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kotiboksi Arris TG2492s
Katso alkuperäinen viestiMoro
Oletko palautellut tuota modeemia tehdassaetuksille? Kuinka kauan näitä pätkimisiä on ollut?
Resetointi ei auttanut mutta ilmoittamani häiriöilmoitus sai asian kuntoon. Se liittyi laajempaan häiriötilanteeseen. “Runkolaitteessa havaittu konfiguraatiovika on korjattu”. Modeemissa ei ollut mitään vikaa.
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi