Vastattu

Yhteyden katkeilu Arris TG2942s


Vaatiiko päivitystä kyseinen modeemi, koska yhteys katkeaa aika ajoin internetiin? Tai onko virusturvaohjelman (Nortonin) palomuuri ollut estämässä yhteyden?

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kotiboksi Arris TG2492s 9 May 2021, 15:18

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moro @Kotiboksi Arris TG2492s ja tervetuloa OmaYhteisöön.

Oletko palautellut tuota modeemia tehdassaetuksille? Kuinka kauan näitä pätkimisiä on ollut? 

Resetointi ei auttanut mutta ilmoittamani häiriöilmoitus sai asian kuntoon. Se liittyi laajempaan häiriötilanteeseen. “Runkolaitteessa havaittu konfiguraatiovika on korjattu”. Modeemissa ei ollut mitään vikaa.