Modeemi ollut minulla noin kolme vuotta sitten käytössä viimeksi. Nyt hankittiin tyttöystävälle netti kotiin (kaapeli) ja tää modeemi ei nouse verkkoon. Elisan teknisen tuen kanssa asiasta tehty selvitystä mm. CMAC kahdesti tarkistettu, uudet TV/Data-jaotin liittimet + kaapelit kokeiltu, resetoitu varmaan 8 kertaa, koitettu eri pistokkeita (virta&antennirasia) mutta mikään ei auttanut. Koitin naapurin modeemia joka täysin samanlainen (+ omat kaapelit testauksessa) ja sillä pääsi online tilaan. Tuki arveli ongelman johtuvan modeemin vanhasta päivityksestä (firmware). Nyt kun online tilaan on mahdoton päästä, niin kuinka h****issä tämän modeemin voi päivittää siten että se toimisi taas..Elisa liikkeessä vai miten?!! Vai pistänkö keväällä verkonpainoksi...
Arris TG24292s ei löydä verkkoa!
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Porkkana
Mikäli asunnossa on kokeiltu toisella elisasopimuksella olevaa kaapelimodeemia ja linja toimi niin asentajaa ei ainakaan kannata laittaa tutkimaan.
Sopimus oli siis tarkistettu pari kertaa, ettei korjattavaa.
Kannattanee siis hankkia uusi modeemi. Myymälöissä ei ole mitään työkaluja modeemien päivittämiseen.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

