Vastattu

Arris TG2492 ei toimi


Apuja kaivataan heti ja välittömästi!

 

Muutin uuteen osoitteeseen toukokuun lopussa, eikä modeemini Arris TG2492 ole suostunut yhteistyöhön uudessa kodissa.

 

Modeemi ei yhdistä internetiin. Usd-valo vilkkuu kiivaasti, mutta online-valo ei pala.

Olen soittanut jopa kaksi kertaa Elisan asiakaspalveluun. Ekalla kerralla sanottiin yhteyden muodostamisen ongelman syyksi rakennustyöt naapuritontilla. Työt loppuivat, mutta nettiyhteyttä ei ole.

 

Toisella soittokerralla sain ohjeet resetoida/ bootata modeemi tehdasasetuksiin. Olen tehnyt näin nyt useamman kerran - TULOKSETTA!

 

Nyt, 13.6.2022: Modeemini ei edelleenkään yhdistä nettiin. Mitä olen tehnyt väärin vai onko modeemini mennyt salakavalasti rikki?

 

Auttakaa joku Elisan edustaja, please! Olen hermoraunio modeemin takia.

 

Ja tässä asiakasnumeroni, jotta voitte auttaa minua paremmin: xxx

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi AngryDude 11 August 2022, 16:43

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

10 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi, laita asiakasnumerosi profiilisi tietoihin sille varattuun kenttään, äläkä tänne kaikkien nähtäväksi.

Minkälaisesta talosta on kyse, rivitalo, kerrostalo ? Oletko kokeillut toista antennirasiaa ? Mitä laitteen logeissa lukee ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Onhan modeemi kytketty antennirasian tv- tai data-lähtöön? Radio-liittimeen kytketty kaapelimodeemi ei toimi.

Moi, laita asiakasnumerosi profiilisi tietoihin sille varattuun kenttään, äläkä tänne kaikkien nähtäväksi.

Minkälaisesta talosta on kyse, rivitalo, kerrostalo ? Oletko kokeillut toista antennirasiaa ? Mitä laitteen logeissa lukee ?

Sorry, my bad :D Ei olisi tosiaan pitänyt laittaa asiakasnumeroa muiden nähtäville.

Mutta asiaan, talo on kerrostalo eikä siellä ole kuin yksi ainoa antennirasia. En tiedä mitä logeissa lukee, kun en ole päässyt niitä katsomaan

Onhan modeemi kytketty antennirasian tv- tai data-lähtöön? Radio-liittimeen kytketty kaapelimodeemi ei toimi.

Modeemi on kytketty tv-lähtöön.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Moikka @AngryDude  ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Voit laittaa meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi ja selvitellään lisää sitä kautta. 🙂

Hei! Mulla on ihan sama ongelma. Lisäksi boksi on tulikuuma... Kyseessä on siis kaapelimodeemitalous. Saitko @AngryDude netin toimimaan?

Hei! Mulla on ihan sama ongelma. Lisäksi boksi on tulikuuma... Kyseessä on siis kaapelimodeemitalous. Saitko @AngryDude netin toimimaan?

Morjens! Sain oman nettini toimimaan, kun huoltomies kävi säätämässä kaapelijohtoa.  Sen jälkeen netti on toiminut moitteettomasti 👍🏻 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Huippujuttu @AngryDude että sinulla tuli kuntoon 😊 hyvä homma, että vian aiheuttaja löytyi ja saatiin myös korjattua. 

Mutta heips @roger1233! Tervetuloa OmaYhteisöön 🙂 kurja kuulla, että sinullakin on kaapelimodeemiyhteyden kanssa ongelmia. Selvitellään ihmeessä mistä kiikastaa 👍🏼 olikos sinulla tarkalleen minkä merkkinen ja mallinen modeemi käytössä? Jos ei muistu mieleen ulkoa, voit luntata sen boksin pohjasta tai takaa löytyvästä tarrasta. Olitko kerennyt resetoimaan eli palauttamaan modeemia jo tehdasasetuksille? 🤔

Hei!

Mulla onkin TG2482-malli, eikä siis sama kuin aloittajalla. :D Palautin sen tehdasasetuksille, ja nyt on etsinyt taajuuksia useamman tunnin (DS välkkyy). Aiemmin kuitenkin langatommien verkkojen merkkivalot paloivat, vaikkei netti muuten toiminutkaan. Kaapelissa ei ole ollut aikaisemmalla asukkaalla vikaa. Voisiko tässä olla vielä jotain tehtävissä?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Hei!

Mulla onkin TG2482-malli, eikä siis sama kuin aloittajalla. :D Palautin sen tehdasasetuksille, ja nyt on etsinyt taajuuksia useamman tunnin (DS välkkyy). Aiemmin kuitenkin langatommien verkkojen merkkivalot paloivat, vaikkei netti muuten toiminutkaan. Kaapelissa ei ole ollut aikaisemmalla asukkaalla vikaa. Voisiko tässä olla vielä jotain tehtävissä?

Kannattaa olla vikapuolellemme yhteydessä 🙂 Helpoiten tämä onnistuu varaamalla meille soittoajan!