Apuja kaivataan heti ja välittömästi!
Muutin uuteen osoitteeseen toukokuun lopussa, eikä modeemini Arris TG2492 ole suostunut yhteistyöhön uudessa kodissa.
Modeemi ei yhdistä internetiin. Usd-valo vilkkuu kiivaasti, mutta online-valo ei pala.
Olen soittanut jopa kaksi kertaa Elisan asiakaspalveluun. Ekalla kerralla sanottiin yhteyden muodostamisen ongelman syyksi rakennustyöt naapuritontilla. Työt loppuivat, mutta nettiyhteyttä ei ole.
Toisella soittokerralla sain ohjeet resetoida/ bootata modeemi tehdasasetuksiin. Olen tehnyt näin nyt useamman kerran - TULOKSETTA!
Nyt, 13.6.2022: Modeemini ei edelleenkään yhdistä nettiin. Mitä olen tehnyt väärin vai onko modeemini mennyt salakavalasti rikki?
Auttakaa joku Elisan edustaja, please! Olen hermoraunio modeemin takia.
Ja tässä asiakasnumeroni, jotta voitte auttaa minua paremmin: xxx
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi AngryDude
Katso alkuperäinen viesti